اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با هدف آموزش و آگاه‌سازی نسل جوان
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شاهین‌شهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد اعتیاد و شناخت مواد مخدر با همکاری اداره بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه، به میزبانی کتابخانه شهید دستغیب شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با همکاری و مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه و مرکز مشاوره درمانگاه تخصصی پارس کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی با رویکرد اعتیاد ویژه گروه‌های سنی نوجوان و جوانان، نوزده خرداد ماه در سالن کتابخانه شهید دستغیب شاهین‌شهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر فریبز فروزنده، مشاور و روانشناس درباره شناخت اعتیاد،  عوامل موثر اجتماعی و محیطی در بروز اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد، دلایل گرایش نوجوانان به اعتیاد، علائم ظاهری و فیزیکی مصرف کنندگان، تاثیر سوء مصرف مواد بر رفتار اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان برای حاضران در جلسه مطالبی را بیان کردند.

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکر اعتیاد و شناخت مواد مخدردر پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ گروهی برگزار شد و حاضران سوالات و پیشنهادهای خود را در رابطه با آسیب‌های اجتماعی، تاثیر خانواده و جامعه بر رفتار نوجوانان و جوانان مطرح کردند.

گفتنی است، این جلسه مشاوره به طور زنده از طریق نرم افزار اسکای روم اداره کتابخانه‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه پخش شد.

۱۴۰۱/۰۳/۲۴
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری
خبرنگار : سمیرا کرمی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *