اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان:
واکسیناسیون در کلیه مراکز و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه انجام می شود

واکسیناسیون با واکسن های سینوفارم و پاستوکواک در کلیه مراکز و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه در ساعات اداری انجام میشود | نوع واکسن دوز یادآور بدون توجه به نوع واکسن تزریقی در نوبت‌های قبلی و صرفاً به انتخاب و تمایل شهروندان خواهد بود.

فعالیت مراکز واکسیناسیون شهرستان شاهین و میمه تا ۱۲ شب / وب سایت شاهین شهریمدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص برنامه واکسیناسیون عمومی و تزریق دوز یادآور (دوز چهارم) تصریح نمود که:
واکسیناسیون با واکسن های سینوفارم و پاستوکواک در کلیه مراکز و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت در ساعات اداری انجام میشود.
دکتر پارسا ادامه داد که مرکز جامع سلامت سرخوش شاهین شهر و مرکز جامع سلامت شهید یوسفیان شهر گز و مرکز جامع سلامت میمه با سبد کامل واکسن (شامل سینوفارم، برکت، پاستوکووک، آسترازنکا، کووپارس رازی، اسپایکوژن و فخرا ) نیز بعنوان مراکز منتخب جهت واکسیناسیون عمومی و واکسن دوز یادآور در خدمت عموم شهروندان می باشد.

واکسیناسیون کرونا

وی تاکید نمود که کلیه افراد بالای ١٨ سال که بیش از ۶ ماه از زمان تزریق نوبت قبلی واکسنشان گذشته است میتوانند برای تزریق دوز یادآور مراجعه نمایند.

دکتر پارسا با بیان اینکه نوع واکسن دوز یادآور بدون توجه به نوع واکسن تزریقی در نوبت‌های قبلی و صرفاً به انتخاب و تمایل شهروندان خواهد بود، بیان نمود که کلیه افرادی که نوبت اول یا دوم یا سوم واکسن را تزریق ننموده اند، می‌توانند برای تکمیل برنامه واکسیناسیون خود مراجعه نمایند.

وی در پایان گفت، همانگونه که در سال گذشته با حضور و همراهی و مشارکت هوشمندانه مردم عزیز و به همت کادر سلامت و با واکسیناسیون عمومی توانستیم بر این بیماری غلبه کنیم امید است که با انجام واکسیناسیون هر چه زودتر با دوز یادآور از گسترش بیشتر این موج جلوگیری کنیم.

وی در پایان متاکد شد که واکسیناسیون تنها راه پیشگیری از این بحران و جلوگیری از ‌موج‌ احتمالی بعدی و تداوم و حفظ شرایط مطلوب فعلی و زندگی عادی می‌باشد.

کارگروه سلامت و بهداشت
۱۴۰۱/۰۴/۲۰

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

صنایع آلاینده هوا + آلودگی هوا

طبق گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان :
پرداخت بیش از ۷۴ درصد از ۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی شهرستان به شهرداری شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا بر گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان در مجموع مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان ، بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان شاهین شهر و میمه جهت آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ واریز شد. 🔶 وی در ادامه به شرح این واریزی‌ها از سوی معاونت امور مالیاتی پرداخت و افزود : از این مبلغ حدود 274/3 میلیارد تومان (74/1 درصد) به شهرداری شاهین‌شهر ، حدود 38/6 میلیارد تومان (10/4 درصد) به شهرداری گز ، حدود 15/3 میلیارد تومان (4/1 درصد) به شهرداری گرگاب ، حدود 9/4 میلیارد تومان (2/5 درصد) به شهرداری وزوان ، حدود 8/9 میلیارد تومان (2/4 درصد) به شهرداری میمه ، حدود 2/9 میلیارد تومان (0/8 درصد) به شهرداری لایبید و در مجموع حدود ۲۰ میلیارد تومان (5/4 درصد) به حساب دهیاری‌های شهرستان واریز شده است. 🔶 بنابراین بیش از 74 درصد اعتبار تخصیص یافته به شهرستان به شهرداری شاهین شهر واریز شده است و به جهت مجاورت شاهین شهر با صنایع آلاینده و تاثیرپذیری زیاد افراد ساکن در این شهر از آلاینده ها ، بررسی میزان اعتبار دریافت شده و عملکرد مدیریت شهری در خصوص این موضوع، امری بسیار ضروری و مهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *