اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در شروع هفته تامین اجتماعی صورت گرفت؛
بازدید فرماندار از درمانگاه تامین اجتماعی شاهین شهر

فرماندار شاهین شهر در هفته تامین اجتماعی ضمن بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی اظهار کرد : لازم است مجموع فعالیتها و اقدامات سازمان تامین اجتماعی به نحوی باشد که اقشار جامعه و بخصوص قشر پرتلاش کارگران بدون هیچ دغدغه ای، از خدمات درمانی مطلوب بهره گیرند.

بازدید فرماندار از درمانگاه تامین اجتماعی شاهین شهر

 

به گزارش شاهین شهری | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از فرمانداری شاهین شهر؛ همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی، سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان روز دوشنبه ۲۰ تیر با حضور در درمانگاه تامین اجتماعی شعبه شاهین شهر ضمن تبریک این مناسبت از زحمات و فعالیتهای کارکنان این مجموعه در جهت خدمات رسانی به بیمه شدگان و جامعه هدف تقدیر نمود.

فرماندار در این دیدار طی سخنانی با اشاره به گستردگی جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی افزود: تامین اجتماعی از جمله سازمان هایی است که هویتش خدمت به مردم است و با پشتیبانی از قشر ضعیف جامعه و ارائه خدمات، همواره گره‌گشای مشکلات مردم بوده و لذا لازم است مجموع فعالیتها و اقدامات این سازمان به نحوی باشد که اقشار جامعه و بخصوص قشر پرتلاش کارگران بدون هیچ دغدغه ای، از خدمات درمانی مطلوب بهره گیرند و قطعا اجرای این مهم تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی و امیدواری افراد جامعه خواهد داشت.

لازم به ذکر است مدیر درمانگاه تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور فرماندار، گزارشی از اهم اقدامات سازمان به بیمه شدگان و کارفرمایان ارائه نمود.

بازدید فرماندار از درمانگاه تامین اجتماعی شاهین شهر

کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری
۱۴۰۱/۰۴/۲۰

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

برگزاری همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال » در شاهین شهر | ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌ و کار و بازاریابی

به گزارش شینا | SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *