اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تغییر مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر | حقانی سکان را از عرب گرفت

کاووس حقانی به ریاست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر منتصب و علی عرب سرپرست سابق این سازمان به ریاست اداره زیباسازی شهرداری شاهین شهر منتصب گردیدند.

تغییر مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر | حقانی سکان را از عرب گرفت

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شهرداری شاهین شهر در جلسه ای که با حضور شهردار شاهین شهر ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد، کاووس حقانی به سرپرستی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر منتصب گردید.

شهردار شاهین شهر در این جلسه با بیان اینکه انتصابات در شهرداری شاهین شهر صرفا” برای بهره وری مطلوب از ظرفیت نیروی انسانی صورت می گیرد گفت: تحول سازمانی باید با اندیشه و انتخاب جانشینی موثر صورت پذیرد تا موجب ایجاد انگیزه در میان مدیران و کارکنان شود.

سعید ابریشمی راد در ادامه با بیان اینکه مهم ترین سرمایه شهر ، اعتماد شهروندان است که از طریق صندوق آرا به اعضای شورای اسلامی شهر سپرده شده و آنان نگهداری از این امانت را به شهردار و کارکنان شهرداری واگذار نموده اند گفت: ان شاء الله همه ما امانت دار خوبی بوده و به درستی از آن نگهداری نماییم.

تغییر مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر | حقانی سکان را از عرب گرفت

بهرام عمویی رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این جلسه هدف از انتصاب نیروهای انسانی را رشد و توسعه شهر دانست و بیان نمود: ظرفیت و توانمندی نیروهای انسانی شهرداری شاهین شهر چنان است که همواره شهروندان توقع دریافت بهترین خدمات از شهرداری را دارند و لازم است با تلاش بیشتر و پاسخگویی مناسب خواسته های قانونی و صحیح شهروندان ارجمند را اجابت نماییم.

وی در ادامه افزود: شهروندان فهیم شاهین شهر به درستی فعالیت های شهرداری را دنبال و اعلام رضایت نموده اند که نمونه آن راه اندازی نواحی به عنوان حرکتی جدید بود.

گفتنی است در این جلسه با حکم شهردار شاهین شهر کاووس حقانی به عنوان سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر منصوب و از تلاش های علی عرب رئیس سابق قدردانی شد.

شایان ذکر است در این جلسه علی عرب به عنوان رییس اداره زیباسازی شهرداری شاهین شهر معرفی شد.

کاووس حقانی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران است و در رزومه کاری ۲۵ ساله خود عناوینی همچون شهردار اقلید ، مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان ، معاون و مشاور شهردار کیش ، مدیرعامل شرکت سبز صفه شهرداری اصفهان ، معاون خدمات شهری مناطق ۶ و ۲ شهری شهرداری اصفهان را داراست.

کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری
۱۴۰۱/۰۴/۱۱

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

شرکت آب منطقه ای با یک اقدام نابهنگام و بدون اطلاع رسانی قبلی دبی پساب تحویلی به شهرداری شاهین شهرکاهش داد.

تهدید فضای سبز شهری با کاهش نابهنگام دبی پساب تحویلی به شهرداری شاهین شهر

شرکت آب منطقه ای با یک اقدام نابهنگام و بدون اطلاع رسانی قبلی دبی پساب تحویلی به شهرداری شاهین شهرکاهش داد.  سرپرست شهرداری شاهین شهر، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در همان ساعات اولیه پس از اقدام نابهنگام شرکت آب منطقه ای مبنی بر کاهش دبی، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ سامانه تقسیم پساب شهر از طریق مسوولان مربوطه درصدد حل مشکل بوجود آمده شدند.

یک دیدگاه

  1. نوشین شغیعی قهفرخی

    با سلام و عرض ادب خدمت مسؤلین محترم سارمان فضای سبز شهرداری شاهین شهر
    بنظر من با این شرایط بسیار آلوده شهر مهاجر پذیر و زیبای شاهین شهر بخاطر وجود پالایشگاه، شهرک مورچه خورت، و قرار گرفتن شاهین شهر بین ۲ اتوبان معلم و آزادگان و حجم بالای ترافیکی در این ۲ اتوبان پرتردد لازم هست از کمربندی دورتادور شهر تا کیلومترها درختکاری وسیعی (=جنگل پهناور) ایجاد، تا از اثرات این آلودگی وحشتناک که هزاران عوارض جسمی و روانی بسیار حاد بر شهروندان شاهین شهری میگذارد، جلوگیری شود..سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *