اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ریزش ساختمان مسکونی در اصفهان ۴ نفر را در آوار گرفتار کرد!

ر‌یزش ساختمان دو طبقه مسکونی در بعد از ظهر امروز ۲۲ تیرماه در محله الله‌اکبر خیابان جی شهر اصفهان منتهی به فوت یک نفر شد.

ریزش ساختمان مسکونی در اصفهان 4 نفر را در آوار گرفتار کرد!

به گزارش شاهین شهری | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه  ۲۲ تیرماه فرو ریزش یک ساختمان مسکونی دوطبقه در محله الله اکبر اصفهان واقع در خیابان جی ۴ نفر را محبوس که دو نفر آنان در لحظات اولیه حادثه از پنجره نجات پیدا کردند.

همچنین دونفر دیگر شامل خانم حدود ۴۰ ساله و فرزند وی که زیر آوار محبوس شده بودند به همت آتش نشانان نجات پیدا کردند که حال دختر نوجوان به شدت وخیم بوده و به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و صورت جان باخت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه امروز در خیابان جی گزارش و بلافاصله بعد از اعلام حادثه هشت ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و برای خارج کردن افراد محبوس در زیر آوار اقدام کردند.

فرهاد کاوه آهنگران اضافه کرد: منازلی که مجاور ساختمان‌های در حال ساخت و یا گودبرداری هستند در گام نخست پیمانکار باید نکات ایمنی را رعایت کند و در گام دوم چنانچه ساکنان ترکی را مشاهده کردند باید به پیمانکار و شهرداری منطقه گزارش دهند و در صورت احساس خطر محل حادثه را ترک کنند.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در خصوص حادثه اظهار کرد که پس از اعلام حادثه، تیم‌های امدادی آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام و نسبت به انجام عملیات امدادی و نجات اقدام کردند و علت تشخیصی اولیه این حادثه را گودبرداری غیرفنی ساختمان مجاور آن دانست.

 

کارگروه حوادث و انتظامی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *