اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی:
سرنوشت ۴۰۰ هزار نفر ساکنان دشت برخوار در بحث فرونشست به آب گره خورده است

معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران به اصفهان سفر کرده و در حضور مسولین شهرستان و استان  از کانال های آبرسانی دو  منطقه شاهین شهر و میمه و برخوار بازدید و نسبت به مسائل حق آبه این مناطق تصمیم گیری نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه، در روز پنج شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ، جناب آقای دکتر علیرضا الماسوندی معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران بهمراه نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، ائمه جمعه ، رئیس سازمان امور منابع آب منطقه ای، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار با حضور در جمع کشاورزان از کانال های آبرسانی کشاورزی در منطقه بازدید نمودند و در جلسه برگزار شده مسائل مربوط به تامین حقابه دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار از شبکه زاینده رود ، اجرای طرح های نوین آبیاری و مسائل و مشکلات کشاورزان بررسی گردید.

سفر معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران به دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار

علیرضا الماسوندی معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران که به دعوت نماینده شهرستان به منطقه سفر کرده بود، در ابتدای ورود به دو شهرستان با حضور بر مزار مطهر شهدای گمنام حبیب آباد به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

سفر معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران به دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار

حسینعلی حاجی در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه سرنوشت ۴۰۰ هزار نفر ساکنان دشت برخوار در بحث فرونشست به آب گره خورده است تصریح کرد که اگر موضوع آب در استان به درستی و با عقلانیت توجیه شود به نتیجه خواهیم رسید و اگر الان پیشگیری نکنیم با فروچاله روبرو میشویم و زمین دهان باز میکند!
نماینده مردم دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین حبیب آباد ما چاه آرتیزین داشته ایم ولی اکنون بیشترین فرونشست در کل استان را دارد و در این راستا اماکن عمومی، مدارس، مراکز درمانی در اثر فرونشست تخریب شدید داشته اند.

سفر معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران به دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار
حاجی یاد آور شد که مردم منطقه ما همیشه در صحنه هستند، رزمندگان لشکر۱۴ امام حسین(ع) در زمان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت اکثراً از منطقه ما هستند، بایست حق این مردم ادا شود.

شایان ذکر است که معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران در این سفر با حضور در جمع کشاورزان از کانال های آبرسانی کشاورزی در منطقه نیز بازدید نمودند و در جلسه پایانی برگزار شده در حضور مسولین عالی رتبه دو شهرستان، مسائل مربوط به تامین حقابه دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار از شبکه زاینده رود ، اجرای طرح های نوین آبیاری و مسائل و مشکلات کشاورزان بررسی گردید.

سفر معاون تلفیق و تنظیم گری مدیریت منابع آب ایران به دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری

۱۴۰۱/۰۵/۲۰

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *