اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

هم اندیشی رؤسای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر

به منظور گسترش ، تقویت و توسعه فعالیت های مشترک؛ جلسه هم اندیشی رؤسای سازمان و مؤسسه آموزش عالی عقیق برگزار شد.

این نشست با حضور جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، رامین طهماسبی مسؤول آموزش شهرداری ، سید محمد امیری رئیسبرگزاری جلسه هم اندیشی رؤسای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و مؤسسه آموزش عالی عقی

مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر و جعفری از اعضای هیأت مؤسس این دانشگاه با هدف دسترسی و بکارگیری روش‌های نوین و روزآمد در اجرای طرح‌های فناورانه و ارتقاء سطح خدمت‌رسانی ، در مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر برگزار شد.

در این نشست راهکارهای همکاری متقابل بین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر بررسی و مقرر شد تفاهم نامه ای در این خصوص تنظیم و به امضاء طرفین برسد.
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر 1402

هفته گرامیداشت شاهین شهر با بیش از ۵۰ برنامه اجتماعی فرهنگی و ورزشی

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری، روز چهارشنبه 10 آبان 1402 نشست ویژه هفته فرهنگی شاهین شهر با حضور #خبرنگاران و #اصحاب_رسانه #شاهین_شهر و شهردار و مدیران شهری و امام جمعه به عنوان ریاست شورای فرهنگی شهر در دفتر شهردار برگزار گردید. سعید ابریشمی راد #شهردار شاهین شهر، ضمن اشاره به اینکه شهرها همانند اشخاص نام و ویژگیهای خاص دارند و برای معرفی شخصیت خود بایست ویژگی هایشان را اعلام کنند ؛ از رویداد #هفته_فرهنگی_شاهین شهر با بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی در 12 تا 18 آبان ماه 1402 خبر داد و هدف از برگزاری آن را، معرفی ویژگی‌های شخصیتی  و ظرفیت‌های این شهر در زمینه ها و ابعاد مختلف (هنر، علم ، فعالیت های اجتماعی ، ورزشی و ...) بیان نمود. سید رسول هاشمیان ؛ ریاست #سازمان_فرهنگی_اجتماعی_و_ورزشی_شهرداری_شاهین_شهر نیز در ادامه ضمن اشاره به تولد 50 سالگی شاهین شهر به تشریح برنامه های تنظیم شده در هفته فرهنگی شاهین شهر پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *