اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کمبود حدود ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه جهت سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه در شهرستان از کمبود حدود ۳۰۰ نفر نیروی کادر آموزشی برای مقاطع مختلف تحصیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ خبرداد. | ارتقاء جایگاه و شأن فرهنگیان مساله ای است که بایست به شدت پیگیری شود. |سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی آموزش و پرورش بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از شورای آموزشی شهرستان شاهین شهر و میمه که به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص مشکلات آموزشی شاهین شهر به ریاست سید محمد رضا کاظمی طبا – فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور اکبر پور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضا این شورا با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مدارس شاهین شهر و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گزارشی از کمبود نیروی انسانی و آموزشی در مجموعه مدارس شهرستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱/۱۴۰۲ داده شد و پیشنهاداتی نیز جهت این موضوع ارائه گردید.

 

مدرسه

 

علیرضا اکبر پور | مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه در این جلسه ضمن تاکید بر کمبود در بحث نیروی انسانی و نیروی آموزشی با توجه به جمعیت دانش آموزی در شهرستان ادامه داد که :  ۱۰ نفر نیروی مشاور ، ۵۰ نفر نیروی معاون پرورشی ، ۴ نفر نیروی تربیت بدنی، ۱۲۰ نفر نیروی آموزشی آقا در دوره اول و دوم متوسطه و ۴۰ نفر نیروی خانم برای دبیر و هنر آموز برای دو دوره دوم و اول متوسطه و  ۷۷ نفر نیروی آموزشی جهت دوره ابتدایی کم داریم و بایست پوشش دهیم.

وی ادامه داد ارتقاء جایگاه معلم و شأن فرهنگیان – در دولت های قبل در حد شعار و روی کاغذ بوده ولی در دولت سیزدهم این مورد با جدیت دنبال می شود. از دیروز ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ نیز بحث رتبه بندی معلمان کلید خورده است و فرهنگیان با ورود به سایت مخصوصی برای این موضوع می توانند ثبت نام کنند. و در این راستا افزود : این ماه نیز احتمالاً علی الحسابی در افزایش دریافتی معلمان به حساب ایشان واریز خواهد شد.

مدرسه

علی صالحی | ریاست شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه : آموزش و پرورش از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است، عمده ترین بخش نرم افزاری آن نیروی انسانی و تمامی بخش های دیگر متاثر از آن است.

وی ادامه داد: بخش سخت افزاری آن که متاثر بر نرم افزار آن هم می شود. دانش آموز امروزی در فضای مجازی و اطلاعات عمومی خیلی جلوتر از معلم خود است و معلم بایست از امکانات زیادی استفاده کند تا بتواند همگام با دانش آموز به روز باشد.

مدرسه

علی صالحی افزود : آزمایشگاه ها در مدارس و امکانات کارگاهی در هنرستان ها بسیار ضروری و لازم است تا دانش آموزان مهارت آموزی لازم را بیابند و آماده ورود مناسب به فضای کار در جامعه شوند.

ریاست شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همچنین تصریح کرد که نیروی انسانی آموزش و پرورش مهم بوده و حرف اول را در این نهاد می زند و سرمایه گذاری در بخش بسیار ضروری و لازم است و ضروری است در این راستا از خیرین و دستگاه های اجرایی مشارکت کننده برای تقویت نیروی انسانی و تجهیز امکانات استفاده شود تا مفهوم قانون آموزش رایگان برای مردم نیز بیش از پیش متبلور شود.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه آموزش و فناوری
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *