اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

عضو شورای شهر شاهین شهر :
گذراندن دوره های آموزشی فشرده در راستای دانش افزایی دینی و شهروندی جهت مربیان و آموزگاران ضروری است

گل جهان شکر زاده ضروری است مربیان مراکز آموزشی دوره های آموزشی فشرده در راستای دانش افزایی دینی و شهروندی را بگذرانند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از شورای اسلامی شاهین شهر، رئیس کمیسیون بانوان در ششمین دوره شورا ضمن مهم شمردن  رسالت مربیان و آموزگاران تاکید کرد که مربیان مراکز آموزشی ضروری است که دوره آموزشی فشرده در راستای دانش افزایی دینی و شهروندی را بگذرانند.

گل جهان شکرزاده

گل جهان شکر زاده عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در سنوات اخیر خروجی پیش دبستانی ها و مراکز آموزشی برای نونهالان و نوآموزان متناسب نبوده گفت: کودکان روزانه در حال حرکت به سمت تکاملند و ضروری است مربیان مراکز آموزشی که با این قشر خام و نواندیش در ارتباطند دوره های آموزشی فشرده در راستای دانش افزایی دینی و شهروندی را بگذرانند. وی دانش، انگیزه و اراده را برای آموزش، ضروری برشمرد و افزود: پرورش نونهالان و نوآموزان که آینده سازان کشورند رسالتی عظیم بر عهده مربیان و آموزگاران است.

لازم بذکر است؛ دوره دانش افزایی دینی و شهروندی باهمکاری دفتر امام جمعه، اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی، شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) باحضور مدرسان و کارشناسان مجرب از ۲۳ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در سالن بهار نگارستان برگزار می شود و خانم شکرزاده مسوولیت کمیته ساماندهی مراکز پیش دبستانی و مهدکودک (ذیل شورای فرهنگ عمومی شهرستان) را عهده دار است.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه آموزش و فناوری
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

شهردار، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض نمودند.

پیام تبریک شهردار، شوراهای اسلامی شهر و شهرستان شاهین شهر و میمه به دکتر مسعود پزشکیان

شهردار، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض نمودند. در این پیام آمده است : بسمه تعالی برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم سلام علیکم با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شاهد حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم تا با نشان دادن وفاداری خود به خاک کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» چشم جهانیان را به عظمت ایران خیره کرده و اتحاد مردم را ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *