اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

به مناسبت هفته دولت در مصلی نماز جمعه شاهین شهر انجام شد:
پایش سلامت شهروندان و ارتباط مستقیم با مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر در محل میز خدمت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با حضور در محل میز خدمت اداره مربوطه از روند انجام خدمات ایستگاه سلامت دایر شده در محل به شهروندان نیز بازدید کردند.به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA  ، امروز چهارم شهریورماه ۱۴۰۱ ، با مدیریت و دستور و حضور ویژه فرماندار محترم شهرستان، میز خدمت توسط تمامی ادارات شهرستان در محل مصلی نماز جمعه شاهین شهر  فرماندار محترم شهرستان پاسخگویی به مراجعین و نمازگزاران محترم از سوی دستگاهای برگزار گردید. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه نیز همزمان با حضور در محل میز خدمت اداره مربوطه از روند انجام خدمات ایستگاه سلامت دایر شده در محل به شهروندان بازدید کردند.

دکتر علی پارسا مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با حضور در میز خدمت این اداره، در کنار سایر ادارات شهرستان نسبت به پاسخگویی ویژه به مراجعه کنندگان ( نمازگزاران و مردم شریف شاهین شهر ) در حوزه های بهداشت ، درمان ، غذا و دارو در شهرستان پرداختند.

جمعی از کارشناسان شبکه بهداشت نیز در پاسخگویی به مراجعین خدمت رسانی به شهروندان تحت نظارت و در همراهی مدیر شبکه بهداشت و درمان در محل حضور یافتند و علاوه بر میز خدمت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ایستگاه سلامت شهدای دولت نیز توسط این سازمان در محل دایر گردیده و  شهروندان حاضر در محل مصلی نماز جمعه شاهین شهر از خدمات این ایستگاه شامل تزریق واکسن،کنترل فشار خون و مشاوره پزشکی بهره بردند.

در پایان مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان از محل میز خدمت جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین شهر و میمه نیز بازدید و از همراهی و حضور فعال اعضای این نهاد در برپایی میز خدمت، تشکر نمودند.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه سلامت و بهداشت | ۱۴۰۱/۰۶/۰۴

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه ستاد پیشگیری کرونا در آستانه ورود به موج هفتم شیوع کرونا شاهین شهر

سرپرست فرمانداری شاهین شهر :

نقش آفرینان اصلی در مهار کرونا مردم هستند!

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با توجه به احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده در شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور ایجاد هماهنگی و بررسی آمادگی شهرستان در مقابله با این بیماری تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *