اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

همزمان با هفته دولت صورت گرفت :
افتتاح ایستگاه پلیس راهور در میمه اصفهان

ایستگاه شماره یک پلیس راهور میمه با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون مدیر کل امور شهری و شوراها در استانداری اصفهان، بخشدار میمه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میمه در هفتمین روز هفته دولت افتتاح شد.

افتتاح ایستگاه پلیس راهور در میمه اصفهانبه گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ایستگاه شماره یک پلیس راهور میمه با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، شریح اصفهانی | معاون مدیر کل امور شهری و شوراها در استانداری اصفهان ، احمد حیدریان | بخشدار میمه ، حسین دهقان | شهردار میمه و اعضای شورای اسلامی شهر میمه در هفتمین روز هفته دولت افتتاح شد.

افتتاح ایستگاه پلیس راهور در میمه اصفهان

افتتاح ایستگاه پلیس راهور در میمه اصفهان

فرماندار شاهین شهر در بهره برداری از این پروژه ، بیان کرد که انشالله با افتتاح این پروژه سهم موثر و شایسته ای در کاهش مخاطرات جاده ای و صدمات ناشی از آن برای مردم عزیز در ترانزیت جاده ای این منطقه و همچنین دسترسی بهتر مردم به خدمات پلیس راهور خواهیم داشت.

افتتاح ایستگاه پلیس راهور در میمه اصفهان

شایان ذکر است احداث ایستگاه پلیس راهور میمه در راستای با هدف استقرار پلیس راهور در شهر میمه و در راستای بهبود و توسعه نظارت ترافیکی بر جاده های درون شهری و برون شهری بخش میمه تا مورچه خورت، تسهیل نظارت و پوشش بیشتر امنیت جاده ای، در محدوه پلیس راه مورچه خورت تا شهرستان دلیجان و تمرکز در شهر میمه در زیربنای ۷۰ مترمربع با عتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان در مدت ۴ ماه احداث گردیده است.
افتتاح ایستگاه پلیس راهور در میمه اصفهان

افتتاح ایستگاه پلیس راهور در میمه اصفهان

شایان ذکر است بخش میمه شمالی‌ترین و بزرگترین بخش استان اصفهان و از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه می باشد و دارای سه شهر به نام‌های میمه، وزوان و ازان و هفت روستا به نام‌های زیادآباد، لای بید، خسروآباد، ونداده، حسن رباط پایین، لوشاب و موته است و جمعیت آن بر براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵،  برابر با ۲۳،۰۵۷ نفر بوده‌ است.

پایگاه خبری شین نا | SHINNA
کارگروه حوادث و انتظامی | ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

همایش افتتاح ۴۵ پروژه به ارزش ۱۰۰۰۰ هزار میلیارد ریال ؛ به همت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار و از عملکرد محمدرضا کاظمی طبا |  فرماندار شهرستان توسط معاون شرکت صنایع کوچک کشور به عنوان فرماندار برتر در حوزه حمایت از صنعت و صنعتگر تقدیر به عمل آمد.

به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی :
تقدیر از فرماندار شاهین شهر در همایش افتتاح پروژه های شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان

🔶 همایش افتتاح ۴۵ پروژه زیر ساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ؛ از جمله شهرک بزرگ و مورچه خورت در شهرستان شاهین شهر و میمه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و همزمان آغاز عملیات اجرایی ۴۵ پروژه زیر ساختی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال به همت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار و از عملکرد محمدرضا کاظمی طبا |  فرماندار شهرستان توسط معاون شرکت صنایع کوچک کشور به عنوان فرماندار برتر در حوزه حمایت از صنعت و صنعتگر تقدیر به عمل آمد. 🔶 شایان ذکر است ؛ شهرستان شاهین شهر و میمه ۶ شهرک صنعتی و بالغ بر ۲۰۰۰ شرکت صنعتی و تولیدی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *