اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

گام بلند کارآفرین شهرستان شاهین شهر و میمه در راه تولید پوشاک

همزمان با هفتمین روز هفته دولت کارگاه تولید انبوه پوشاک در روستای ازان شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان، معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری ، بخشدار بخش میمه ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ازان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گام بلند کارآفرین شهرستان شاهین شهر و میمه در راه تولید پوشاک

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شینا” | SHINNA کارگاه تولیدی پوشاک که به همت کارآفرین شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای بهبود اشتغال در روستای ازان میمه احداث گردیده بود، با حضور کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، شریح اصفهانی | معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری ، حیدریان | بخشدار بخش میمه ، عبدلی | دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ازان در هفتمین روز از هفته دولت، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آمنه صادقی مدیر کارگاه تولیدی نیکولیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شینا | SHINNA ضمن اینکه هدف خویش و مهدی صادقی | موسس کارگاه تولیدی نیکولیا را از راه اندازی این کارگاه، افزایش ظرفیت اشتغال برای شهروندان روستای ازان و مناطق همجوار بیان کرد، ادامه داد: در حال حاضر در این کارگاه ۴۰ نفر از شهروندان مشغول به کار هستند که تعدادی از ایشان افراد ناشنوا، زنان سرپرست خانوار و یا معرفی شده از کمیته امداد می باشند.

صادقی افزود: این مجموعه با سرمایه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سالن اجتماعات ۱۵۰۰ متری شهر ازان تجهیز و مورد بهره برداری واقع شده است و در حال حاضر با تولید انبوه مانتو و پالتو ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر را دارد و در آینده‌ی نزدیک با راه اندازی خط برش و توسعه تنوع محصولات، مستعد اشتغال پذیری حداقل ۵۰ نفر دیگر نیز خواهد بود.

سرکارخانم صادقی ضمن تصریح این موضوع که مجموعه تولید پوشاک در محل ساختمان اجتماعات روستای ازان دایر گردیده افزود : این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان توسط دهیاری ازان جهت اجتماعات روستا احداث شده بود و جهت بهبود کارآیی آن برای مردم ازان و مشارکت در درآمد زایی دهیاری در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

روستای ازان در شمال شهرستان شاهین شهر و میمه و در قسمت غربی بخش میمه قرار دارد و جمعیتی بومی آن بیش از ۵۷۰۰ نفر می باشد. این روستا از طبیعتی بی‌نظیر و زیبا برخوردار است و مقبره‌ی امام زاده‌ سیده الصالحه خاتون (س) از خواهران امام رضا نیز در این روستا قرار دارد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های روستای ازان، گویش مردم آن است که به زبان زرتشتی صحبت می‌کنند.

 

پایگاه خبری شینا | SHINNA
کارگروه اقتصادی | ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان 725 نفر و در حوزه های شاهین شهر و میمه و برخوار 36 نفر شد

۶ نفر از ۱۰۴ تأیید صلاحیت شدگان جدید از دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار بودند

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان ۷۲۵ نفر شد

🔶 دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان: با تأیید ۱۰۴ نفر دیگر داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در استان اصفهان به ۷۲۵ نفر و در دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار به 36 نفر رسید. 🔶 سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات حوزه های اصلی شاهین شهر و میمه و برخوار نیز در این راستا اظهار داشت: " با تأیید ۶ نفر دیگر از داوطلبین، توسط شورای محترم نگهبان، تعداد نامزدهاي دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دو حوزه به ۳۶ نفر افزایش یافت."

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *