اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برخورد جدی پلیس شاهین شهر با « پدیده دور دور » و « خودروهای هنجارشکن »

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف ۳۶ دستگاه خودرو هنجارشکن و ایجاد کننده مزاحمت در شاهین شهر خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری | شین‌نا SHINNA با اشاره به اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت ترافیکی و برخورد با خودروهای هنجارشکن، از توقیف ۳۶ دستگاه خودروی برهم زننده نظم و آسایش عمومی طی هفته گذشته در معابر و خیابان‌های سطح شاهین شهر خبر داد.

سرهنگ علی صادقی در تصریح این موضوع، اظهار داشت با توجه به افزایش حضور شهروندان شاهین شهری در تفرجگاه های سطح شهر، شاهد دور دور، مزاحمت و هنجارشکنی برخی خودروها در خیابان های منتهی به این اماکن هستیم. به طوری که این حرکات هنجارشکنانه باعث سلب آرامش شهروندان شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: در همین راستا و به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی شاهین شهر طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن به طور جدی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

سرهنگ صادقی ضمن اشاره به اینکه در مرحله ای دیگر از این طرح با محوریت پلیس راهور و با پشتیبانی عملیاتی ماموران یگان امداد و کلانتری‌های سطح شاهین شهر  که طی هفته گذشته اجرا شد، تصریح کرد که در این طرح علاوه بر اعمال قانون ۴۸۸ دستگاه خودروی قانون شکن،  ۳۶ دستگاه خودرو نیز که رانندگان آنها با حرکات هنجارشکنانه موجب سلب آسایش عمومی شده بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان نمود که آرامش روانی مردم و نظم اجتماعی خط قرمز پلیس بوده و با رانندگانی که با حرکات نمایشی و مخاطره آفرین همچنین با ایجاد آلودگی صوتی، سلامت روانی و جسمی مردم را به مخاطره می‌اندازند، برابر قانون برخورد خواهیم نمود.

توقیف ۳۶ خودرو هنجار شکن در شهر شاهین شهر طی یک هفته گذشته

پایگاه خبری شاهین شهری | شین‌نا SHINNA
کارگروه حوادث و انتظامی | ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کسف 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده در خودروی شخصی پلیس شاهین شهر

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق ۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ؛ از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، با هوشیاری پلیس این شهرستان ، خودروی حامل 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتن و محموله مواد مخدر کشف ، قاچاقچی بازداشت شده و ناکام ماند. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این عملیات که هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی مورچه خورت صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک، که به طرزی ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد. 🔶 در این عملیات پلیس متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *