اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

انتقال ۱۳ مدرسه تحت مالکیت بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش شاهین شهر

در نشست مدیران شهرستان با مدیران بنیاد مستضعفان تصمیم گیری شد: ۱۳ مدرسه تحت مالکیت بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه واگذار خواهد گردید. | یک مدرسه جدید ۹ کلاسه نیز توسط بنیاد علوی در شاهین شهر احداث خواهد شد.

انتقال ۱۳ مدرسه تحت مالکیت بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش شاهین شهر

با حضور ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور، مدیران استانی و شهرستانی این بنیاد، فرماندار شهرستان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و ریاست آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه، در خصوص تعیین تکلیف وضعیت سند مدارس تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در شاهین شهر و احداث یک مدرسه جدید توسط این نهاد تصمیماتی اتخاذ گردید.

کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این جلسه ضمن اشاره به رشد سریع شاخص رشد جمعیت دانش آموزی نسبت به جمعیت شهرستان ، افزود : با توجه به فرسوده بودن تعدادی از مدارس تحت مالکیت بنیاد، باید تمهیدات لازم برای ایمن‌سازی این مدارس صورت پذیرد.
پیرعلی | ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور نیز ضمن ابراز این نکته که در راستای احداث و توسعه مدارس بنیاد حداکثر توان و تلاش خود را به کار خواهد گرفت، در خصوص تعیین و تکلیف انتقال ۱۳ مدرسه تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در شاهین شهر به آموزش و پرورش شهرستان و همچنین احداث یک مدرسه جدید ۹ کلاسه توسط بنیاد علوی ، موافقت ضمنی خود را اعلام نمود.

شایان ذکر است پیش از این سید پرویز فتاح | رئیس‌ بنیاد مستضعفان از آمادگی این بنیاد برای واگذاری رایگان زمین‌ به نهضت ملی مسکن، مدرسه‌‌سازی و احداث مراکز بهداشتی و درمانی خبر داده بود و نتایج این نشست نیز در راستای اهداف ابراز شده بنیاد مستضعفان نیز قرار گرفت.

اکبرپور | مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه نیز اعلام نمود، در صورت مساعدت سایر دستگاه‌های اجرایی انشالله مدرسه ۹ کلاسه با اهتمام بنیاد علوی تا پایان سال جاری تکمیل و قابل بکارگیری خواهد.

گفتنی است موسسه بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی و مجری طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

این موسسه در سال ۱۳۸۴، پس از تغییر ساختار معاونت محرومین بنیاد مستضعفان تاسیس شد.
تمرکز بر توانمندسازی محرومین با بهره‌گیری از همه تجربیات موفق و کارآمد ملی و بین المللی از وظایف اصلی این موسسه به شمار می‌رود.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA

کارگروه مدیریت شهری | ۱۴۰۱/۰۶/۲۱

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تاکید فرماندار شاهین شهر بر ضرورت مدیریت جهادی در اقامه نماز جماعت مدارس شهرستان

تقویت همه فعالیت‌های تربیتی در سایه اقامه نماز جماعت ممکن می‌شود | فرماندار شاهین شهر

◼ صبح امروز شنبه ۴ آذر ، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر در سال 1402 به ریاست «سید محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور تمامی اعضا در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، برگزار شد. ◼ فرماندار شاهین شهر در این نشست، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج، بر اصل " اقامه نماز جماعت مدارس" ، ادامه داد : تقویت همه فعالیت‌های تربیتی در سایه اقامه نماز جماعت ممکن می‌شود و اقامه نماز جماعت در مدارس باید با مدیریت جهادی صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *