اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

طرح تفصیلی ۴ شهرِ شهرستان شاهین شهر و میمه در دست اقدام است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه از تهیه طرح تفصیلی ۴ شهر گز، میمه، وزوان و لایبید در این شهرستان خبر داد | تهیه طرح های تفصیلی در این ۴ شهر، اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را مشخص خواهد نمود.

مراد کیهانی | رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح طرح‌های توسعه شهری ، شهرهای این شهرستان اعلام نمود که: شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای شش شهر است که دو شهر شاهین شهر و گرگاب دارای طرح تفصیلی مصوب و ۴ شهر گز، میمه، وزوان و لایبید دارای طرح جامع مصوب دارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه هم اکنون مراحل تهیه و تصویب طرح تفصیلی در این ۴ شهر با برگزاری جلسات کمیته کارشناسی در دست اقدام است، ادامه داد: این طرح‌ها در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و براساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کاربری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن تعیین وضعیت شده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.

مراد کیهانی همچنین با اشاره به تکمیل جاده پلیس راه به علویجه به طول پنج کیلومتر در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه راهسازی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: جهت سرعت بخشی و اجرای مرحله مطالعاتی فاز سه بزرگراه خمینی‌شهر – پل سلیمان خاطر شاهین شهر ( به طول ۸.۵ کیلومتر) و احداث جاده های دهق – میمه ( به طول ۴۵ کیلومتر ) و سه راهی دهق – حسن رباط تا چهاراره قاسم آباد (به طول ۱۱ کیلومتر ) نیز پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی همچنین با تاکید بر تثبیت مالکیت اراضی ملی در حق دولت و با هدف پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی در انطباق با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشریح نمود که اداره راه و شهرسازی این شهرستان با تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده درسال جاری ۱۲۷ فقره سند مالکیت تک برگ اراضی ملی این شهرستان را در راستای تثبیت مالکیت دولت اخذ نموده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه همچنین تصریح نمود که در سال ۱۴۰۱ ، تعداد ۲۱ فقره سند دفترچه‌ای اراضی دولتی شهرستان شاهین شهر و میمه، به اسناد تک برگی تبدیل شده است که این اقدام از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک و متمایل شدن سودجویان به این اراضی جلوگیری می نماید.

پایگاه خبری شاهین شهری | شینا SHINNA
کارگروه اجتماعی | ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

صدور ۲۱۵ سند تک برگ اراضی ملی شهرستان شاهین‌شهر در راستای تثبیت مالکیت دولت

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه از اخذ ۲۱۵ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این‌شهرستان در راستای پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *