اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بهسازی زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر شروع شد

با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر، همچنین فرد خَیّر پروژه بهسازی زمین چمن مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر اصفهان اجرایی گردید.

بهسازی چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر : پس از جلسات متعدد و پیگیری های مستمر شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مبنی بر مشارکت شهرداری شاهین شهر در پروژه زیرسازی و آماده سازی زمین چمن مجموعه ورزشی ملت ، لایحه پیشنهادی شهرداری در این خصوص توسط اعضای شورای اسلامی شهر مصوب و پس از طی مراحل قانونی به مرحله آغاز عملیات اجرایی رسید.
شایان ذکر است این تصمیم مدیریت شهری در راستای رسیدگی و توجه به مطالبات جامعه افتخار آفرین ورزش شاهین شهر بویژه جوانان به عنوان یکی از سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر در قالب توافقنامه بین شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فرد خَیّر منعقد گردید.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه ورزش | ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از استراتژی های کلی مجموعه مدیریت شهری را احداث مجموعه تفریحی 70 هکتاری و تبدیل این شهر به قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور عنوان کرد.

شهردار شاهین شهر :
شاهین شهر را قطب تفریحی استان اصفهان و مرکز کشور می‌کنیم

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر ، روز چهارشنبه 17 آذرماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجر و تشکر از حضور اصحاب رسانه عنوان کرد : یکی از استراتژی‌های کلی مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای شهر ) این است که شاهین‌شهر ، قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور بشود. 🔶 ابریشمی راد با بیان اینکه تا این لحظه از منابع پساب تصفیه خانه شاهین‌شهر، استفاده درستی نداشته‌ایم و برنامه‌ریزی نموده‌ایم تا پساب را در قالب منابع آبی در دسترس در یک مخزن بزرگ بصورت دریاچه با وسعت یک میلیون و هفتصد هزار مترمکعب در عرصه ای به وسعت حدود 15 هکتار، ذخیره شود؛ افزود : در کنار این مخزن بزرگ ، یک تفرجگاه 70 هکتاری شامل یک دریاچه تفریحی به وسعت 11 هکتار به همراه فضاهای جنبی و پیرامونی شامل فضاهای تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده است. 🔶وی با اشاره به اینکه در چند سال آینده این پروژه بزرگ با حمایت‌های شورای شهر قابل اجرا خواهد بود، افزود : مقدمات آن در بودجه 403 به شورا داده شده است و جانمایی آن در اتوبان آزادگان مقرر گردیده و برای مردم شاهین‌شهر از مسیر جهاد آباد قابل دسترسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *