اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

بهسازی زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر شروع شد

با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر، همچنین فرد خَیّر پروژه بهسازی زمین چمن مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر اصفهان اجرایی گردید.

بهسازی چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر : پس از جلسات متعدد و پیگیری های مستمر شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مبنی بر مشارکت شهرداری شاهین شهر در پروژه زیرسازی و آماده سازی زمین چمن مجموعه ورزشی ملت ، لایحه پیشنهادی شهرداری در این خصوص توسط اعضای شورای اسلامی شهر مصوب و پس از طی مراحل قانونی به مرحله آغاز عملیات اجرایی رسید.
شایان ذکر است این تصمیم مدیریت شهری در راستای رسیدگی و توجه به مطالبات جامعه افتخار آفرین ورزش شاهین شهر بویژه جوانان به عنوان یکی از سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر در قالب توافقنامه بین شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فرد خَیّر منعقد گردید.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه ورزش | ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

ظرفیت 1800 نفری میزبانی شاهین شهر برای استقبال از مسافران نوروزی سال 1403 |

ظرفیت ۱۸۰۰ نفری میزبانی شاهین شهر برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر از تمهیدات نوروزی برای استقبال و میزبانی بیش از یک هزار و ۸۰۰ مسافر نوروزی در نوروز 1403 خبر داد. رهام جباری | معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر در گفتگو با خبرنگار شینا | SHINNA ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به آمادگی کامل شاهین شهر برای استقبال از مسافران نوروزی ، اظهار کرد: کمپینگ شرق و ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر، شرایط استراحت کوتاه مدت مسافران و ارایه خدمات بهینه به آن‌ها را مهیا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *