اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

معاون رئیسی در غیاب رئیس جمهور وزیر وی شد

با ۱۷۶ رای موافق نمایندگان مردم در صحن مجلس شورای اسلامی ایران ، سید صولت مرتضوی در غیاب ریاست جمهوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وی شد.

به گزارش شاهین شهری | SHINNA ، جلسه علنی امروز مجلس به منظور بررسی صلاحیت صولت مرتضوی جهت تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه سید ابراهیم رئیسی | ریاست جمهوری دولت فعلی ( دولت سیزدهم ) حضور نداشت و محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری در مجلس بود.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی | پایگاه خبری شاهین شهری | اخبار شاهین شهر - ایران و جهان

در نهایت، بعد از صحبت‌های نمایندگان موافق و مخالف و دفاعیات وزیر پیشنهادی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۷۶ رای موافق، ۶۴ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۵۸ آرای ماخوذه به صولت مرتضوی | گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتماد کردند.

شایان ذکر است که پیش از مرتضوی، حجت‌ الله عبدالملکی سکان‌دار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود و استعفا داد. سپس محمدهادی زاهدی وفا سرپرست این وزارتخانه و گزینه پیشنهادی ریاست جمهوری شد که نتوانست اعتماد نمایندگان را جلب کند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *