اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بلوار امام خمینی (ره) محور ادبی شاهین شهر شد

مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، در نشستی با مدیران شهرداری و شورای شهر گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه دادند. | بلوار امام خمینی ( ره) به عنوان محور ادبی شاهین شهر انتخاب شد| هدف از برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر ایجاد نشاط، تحکیم پیوند اجتماعی، تبدیل شاهین شهر به شهری پویا و نیز نشان دادن توانمندی های شهر دانش و خلاقیت در همه عرصه ها می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شینا SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در این دیدار ، سید رسول هاشمیان | ریاست این سازمان، گزارشی از عملکرد شش ماهه اول ۱۴۰۱ ارائه و برنامه های شش ماهه دوم سازمان را برای اعضای شورای اسلامی شهر تشریح کرد.

رئیس سازمان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در این نشست به شرح برنامه ها، رویدادها و جشنواره ها پرداخت و اظهار کرد: شش ماهه دوم سال همراه با هفته فرهنگی شاهین شهر، دهه فجر و سایر مناسبت های ملی و مذهبی و … بوده که بر همین اساس رویدادهای متنوعی در سازمان تدوین شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر ایجاد نشاط، تحکیم پیوند اجتماعی، تبدیل شاهین شهر به شهری پویا و نیز نشان دادن توانمندی های شهر دانش و خلاقیت در همه عرصه هاست، افزود: در هفته شاهین شهر برنامه های متنوعی نظیر مسابقات استانی کاراته وان، تجلیل از مدال آوران ورزشی، گردهمایی زورخانه های استان در بخش ورزشی و در بخش فرهنگی و اجتماعی نیز جشنواره غذای اقوام، راه اندازی کاروان شادی، همایش تجارت آفرینی با همکاری جهاد دانشگاهی، عصرانه های فرهنگی و کنسرت های موسیقی برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اشاره به اجرای دو نمایش صحنه ای، برگزاری نمایشگاه عکس، تجلیل از پیشکسوتان حماسه ماندگار، حمایت و تجلیل از سه مادر شهید، مسابقات بسکتبال یادمان شهدا و پاتوق های کتابخوانی در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: در هفته وحدت همزمان با هفته نیروی انتظامی و روز جهانی کودک ضمن برگزاری جشن روز کودک، از فرماندهان انتظامی و راهور شهرستان تجلیل شد.

همچنین دورهمی جمع خوانی کتاب و نمایشگاه استانی خوشنویسی آفتاب حُسن در روزهای آینده برگزار می شود. هاشمیان ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه ۱۳۷، جشنواره فیلم کودک جشنواره، متاورس و هوش مصنوعی، همایش تئاترهای کوتاه خانواده نیز از دیگر برنامه های شش ماهه دوم سال است.

سعید ابریشمی راد |شهردار شاهین شهر در ادامه اظهارات رئیس سازمان، هویت را چالش اصلی شاهین شهر برشمرد و خاطر نشان کرد: برگزاری همایش های بزرگی نظیر متاورس یا هوش مصنوعی به عنوان پیش درآمدی برای جایزه علمی برترینِ سال در راستای هویت بخشی به این شهر و تثبیت وجه تسمیه دانش و خلاقیت در مقیاس ملی و بین المللی است.

وی با اشاره به برگزیده شدن بلوار حضرت امام خمینی (ره) به عنوان محور ادبی شهر، تصریح کرد: در پارک نظامی همجوار با محور ادبی شهر، گذر فرهنگ و هنر متشکل از گردهمایی های ادبی، بهره مندی از الهامات پیکره ها و سردیس های مفاخر ادبی کهن و مشاهیر کنونی شهر نیز ایجاد می‌شود.

علی صالحی |رئیس شورای اسلامی شهرستان نیز با بیان اینکه خروجی فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی حاصل همدلی و همراهی کارکنان سازمان در برگزاری رویدادها است خاطر نشان کرد: احیاء فرهنگ قدردانی و تجلیل از فرهیختگان، نام آوران و بزرگان، یک امر پسندیده است که می‌توان در هفته فرهنگی شاهین شهر با نگاهی جامع تر به شهر و بسط این فرهنگ در میان اقشار مختلف مردم نظیر اصناف، فرهنگیان، اساتید، کارگران و به طور کلی بدنه جامعه، فرهنگ قانون مداری، توجه و تمرکز بر نمونه بودن را در هر فردی شکوفا کرد.

بهرام عمویی | رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این نشست ضمن قدردانی و ابراز رضایتمندی از همکاری، همراهی و فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اظهار کرد: سازمان باید تلاش کند جاذبه بیشتری از فرهنگ شهدا و انقلاب را به منظور نهادینه سازی آن برای نسل های جوان تر اعمال کرده و بصیرت افزایی جوانان در راستای تشخیص و تمیز دادن حق از باطل افزایش داده و از بازیچه شدن جوانان و مردم برای دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی جلوگیری کند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کسب مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی توسط ورزشکار شاهین شهری

کسب مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی توسط ورزشکار شاهین شهری

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، محمد سلیمانی ورزشکار و بدنساز شاهین شهری در رده سنی جوانان ، گروه وزنی منفی ۷۵ کیلوگرم در رقابت با سایر ورزشکاران ، مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام (بادی بیلدینگ) جوانان جهان در اسپانیا 2023 را از آن خود نموده و قهرمان جهان شود. پیرو قهرمانی این ورزشکار شاهین شهری روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه 1402 همزمان با هفتمین روز هفته فرهنگی شاهین شهر ، از این ورزشکار شایسته شاهین شهری عضو تیم ملی پرورش اندام با حضور مسئولان شهرستان و شهر شهر و جمعی از روسای هیات های ورزشی و پیشکسوتان بدنسازی شهرستان در مجموعه ورزشی پوریای ولی شاهین شهر، تقدیر ویژه ای به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *