اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر :
آموزش یکی از موثرترین راههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر : آموزش، پرورش و توانمندسازی خانواده ها یکی از موثرترین راه های مقابله ای و پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی است.

آموزش یکی از موثرترین راههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شینا SHINNA  از شهرداری شاهین شهر، سیدرسول هاشمیان | رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با غلامرضا اکبرپور | مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای برقراری تعامل بیشتر آموزشی دیدار نمود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری فی مابین آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی و اجتماعی ورزشی، در راستای ترویج و ارتقای فرهنگ شهروندی، اظهار داشت: بازدهی اقدامات فرهنگی بر خلاف سایر فعالیت های اجتماعی مشمول زمان بوده و در این راستا برای داشتن شهری پویا، قانون مدار و دارای روحیه همزیستی مسالمت آمیز، نیاز است بر نسل های جوان تمرکز کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه رقم زدن خدمت ماندگار در جامعه نیازمند برنامه ریزی مدون، همکاری، همراهی و همدلی نهادهای اجتماعی، آموزشی و فرهنگی با یکدیگر است، افزود: آموزش و پرورش نهادی است که با خیل عظیمی از دانش آموزان و خانواده های آن ها در همه سطوح جامعه مرتبط بوده و می توان با بهره مندی از این ظرفیت، آسیب های اجتماعی که کودکان و نسل های جوان تر را تهدید می کند، شناسایی و برای پیشگیری و مقابله با آن ها برنامه ریزی هدفمند نمود.

هاشمیان همچنین با اشاره به داشتن بستر آموزشی موثر و مفید در هر دو نهاد حاضر، افزود: آموزش، پرورش و توانمندسازی خانواده ها یکی از موثرترین راه های مقابله ای و پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی است که همکاری هر دو نهاد با بهره مندی از فرهنگسراها، مجموعه های ورزشی و محیط آموزشی مدارس می تواند این مهم را محقق سازد.

پایگاه خبری شاهین شهری | شینا SHINNA
کارگروه فن آوری و آموزش | ۱۴۰۱/۰۷/۱۸

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

مدرسه - افت تحصیلی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه :
دوره دوم متوسطه شهرستان شاهین شهر و میمه ۱۱ رتبه، افت تحصیلی داشته است

مدیری آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه از 11 رتبه افت تحصیلی در مقطع تحصیلی دوم متوسطه در این شهرستان خبر داد. | وی همچنین از بهره مندی 1200 نفر از دوره های غنی سازی طرح اوقات فراغت و حدود 5000 نفر دانش آموز از کلاس های جبرانی خبر داد و ادامه داد 15000 دانش آموز پیش دبستانی و دبستانی نیز  مکلف به مرور کتاب های خود شده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *