اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بانوان محلات شاهین شهر، شهردار محله‌ها می‌شوند

بانوان محلات شاهین شهر تحت عنوان شهردار محله در زمینه مدیریت تفکیک پسماند و جمع آوری زباله ، آموزش چهره به چهره خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA به نقل از شهرداری شاهین شهر، کارگروه « طرح آموزشی مشارکتی شهربانو »  با حضور سعید ابریشمی راد | شهردار، برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان و مدیران شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.

شایان ذکر است در این کارگروه مقرر گردید از هر محله بانوانی تحت عنوان شهرداران محله با محوریت آموزش شهروندی (چهره به چهره) در زمینه مدیریت تفکیک پسماند و جمع آوری زباله فعالیت نمایند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

برگزاری همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال » در شاهین شهر | ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌ و کار و بازاریابی

به گزارش شینا | SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *