اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ریاست شورای اسلامی شاهین شهر :
ظرفیت شاهین شهر تکمیل است | جلوی مهاجرت به این شهر را بگیرید

بهرام عمویی در نشست شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در حضور دکتر سید احسان خاندوزی | وزیر امور اقتصادی و داریی دولت سیزدهم عنوان کرد : ظرفیت شاهین شهر تکمیل شده است جلوی مهاجرت به شاهین شهر را بگیرید | بدلیل رشد بی رویه جمعیت شاهین شهر و عدم تامین حقوق شهر از عوارض صنایع و راهداری، توانایی تامین امنیت مطلوب و خدمت رسانی مطلوب به مردم این شهر وجود ندارد | اگر مسئولی توانایی پاسخگویی به معترضان را ندارد، کناره گیری کند.

ظرفیت شاهین شهر تکمیل شده است | جلوی مهاجرت به این شهر را بگیرید

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA ، روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی | وزیر اقتصادی و امور دارای دولت سیزدهم ،دکتر امیررضا نقش | معاون اقتصادی استانداری اصفهان ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان ، حجت السلام و المسلمین قاسم هاشمی | امام جمعه شاهین شهر، اعضای شورای ادارای و فعالان اقتصادی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

بهرام عمویی | ریاست شورای اسلامی شاهین شهر در این جلسه به عنوان نماینده از شورای شاهین شهر، اعلام کردم که حق و حقوق شهر از عوارض صنایع و راهداری بطور مطلوبی تامین نمی شود، فلذا این موضوع انجام خدمت رسانی مطلوب برای جمعیت فزاینده و رو به رشد شاهین شهر را با مشکل جدی مواجه نموده است.

عمویی با تاکید بر اینکه ظرفیت شاهین شهر تکمیل شده است ، ادامه داد : جلوی مهاجرت به شاهین شهر را بگیرید و اگر مهاجرپذیری بیشتر به این شهر کنترل نشود ، در حقیقت موجب ظلم در به حقوق مردم شاهین شهر خواهد شد.

وی در این راستا تصریح نمود در حالی شاهد رشد بی رویه جمعیت ناشی از مهاجرپذیری هستیم، که در حال حاضر برخی مناطق شاهین شهر مانند محله مسکن مهر ، هنوز در شرایط بحرانی هستند و تحت پوشش امکانات معمول خدمت رسانی نمی باشند.

عموی افزود : بواسطه رشد بی رویه جمعیت که عمدتا از مهاجرپذیری بدون کنترل بوده و مربوط به جمعیت مولد این شهرستان نیست، خدمت رسانی در شاهین شهر، بروز نیست در حالیکه در سابق این شهر جز شهرهای سرآمد امکانات شهری در ایران بوده است.

ریاست شورای اسلامی شاهین شهر همچنین با بیان این موضوع که اخیراً نیز بواسطه این رشد بی رویه جمعیت شاهین شهر ناشی از مهاجر پذیری بدون کنترل، بر مسائلی چون تامین امنیت شهری هم تاثیر گذارده افزود: وقایع ناشی از اغتشاشات اخیر گواه این موضوع است.

وی همچنین با تاکید بر سوابق ۳۰ سال خدمت خود در نیروی انتظامی و سپاه به مسئولین شهر پیشنهاد داد که فضای اعتراض را از اغتشاش جدا کنید و فضای مشخصی را برای اعتراض انتخاب و مهیا کنید و اعتراض بحق و بجای مردم را پاسخگو باشید و اگر مسئولی توانایی پاسخگویی به معترضان را ندارد بایست کناره گیری کند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه | پیشگامان راه آزادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش  پایگاه خبری شاهین شهری ؛  روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ؛ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین « پیشگامان راه آزادی » با حضور سرکار خانم دکتر کریمی | معاون بهزیستی استان اصفهان ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار  و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان ؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. 🔶 لازم به ذکر است که: مرکز درمان و بازتوانی معتادین پیشگامان راه آزادی، مرکز اقامتی بهبود معتادین است که با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیردولتی ( برادران آزادی ) و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با ظرفیت ۶۰ نفر و با مساحت ۱۹۰۰ متر زيربنا و ۸۰۰ متر ساخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *