اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار خطاب به آبفای شهرستان شاهین شهر :
جهت تسریع در تعمیر خط لوله آب شهرستان شاهین شهر از حداکثر ظرفیت استان اصفهان، استفاده شود

پیرو اطلاعیه قطع آب شهرهای شاهین‌شهر ، گزبرخوار و گرگاب، فرماندار این شهرستان در راستای تسریع عملیات تعمیر و رفع مشکل آبرسانی به مدیریت آبفای شهرستان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت شهرستان شاهین‌شهر و استان اصفهان در این خصوص تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین‌شهری | شیننا SHINNA از فرمانداری شاهین شهر، سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه پیرو اطلاعیه قطع آب شهرهای شاهین شهر ، گز برخوار و گرگاب، در راستای تسریع عملیات تعمیر خط لوله آب شرب و رفع مشکل آبرسانی با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان شاهین شهر و استان اصفهان به مدیریت آبفای شهرستان در این خصوص تاکید نمود.

وی در این خصوص ضمن ملزم دانستن کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت همکاری با مدیریت آبفای شهرستان در صورت نیاز ، به مدیریت آبفای شهرستان اظهار کرد : که از تمامی ظرفیت شهرستان و استان برای تسریع در تعمیرات و رفع خرابی خط لوله آب شرب شاهین شهر ، گزبرخوار و گرگاب استفاده شده و با استفاده از تمام ظرفیت منابع ذخیره آب شهرستان کمترین قطعی آب را برای مصرف کنندگان خانگی داشته باشیم.

کاظمی‌طبا همچنین ضمن تاکید ویژه به مدیریت آبفای شهرستان در جهت کاهش مصرف یا قطع و الویت این مهم در مصارف غیر خانگی، تصریح نمود تا از ظریف تانکرهای بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح در آبرسانی محلات شهر استفاده گردد.

فرماندار شاهین شهر ضمن اهمیت همکاری رسانه ها در راستای اطلاع رسانی مناسب و هماهنگی با اداره آبفای شهرستان، ایشان را در جهت تشویق شهروندان به صرفه جویی در شرایط حاضر توصیه نمود.

وی همچنین در جهت حضور اصحاب رسانه در محل تعمیرات خط لوله (بزرگراه آزادگان )، در صورت امکان و با هماهنگی اداره آبفا توصیه نمود.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان در پایان ضمن ابراز امیدواری بابت همراهی مردم در ذخیره سازی و کاهش مصرف آب در مدت تعمیرات خط لوله (بزرگراه آزادگان) اظهار کرد انشالله با تلاش ویژه همکاران در آبفای استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه این  مهم با کمترین مشکل برای شهروندان رفع گردد

همچنین بخوانید : اطلاعیه قطع آب شاهین شهر اصفهان ، گز برخوار و گرگاب – ۲۳ و ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه | پیشگامان راه آزادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش  پایگاه خبری شاهین شهری ؛  روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ؛ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین « پیشگامان راه آزادی » با حضور سرکار خانم دکتر کریمی | معاون بهزیستی استان اصفهان ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار  و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان ؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. 🔶 لازم به ذکر است که: مرکز درمان و بازتوانی معتادین پیشگامان راه آزادی، مرکز اقامتی بهبود معتادین است که با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیردولتی ( برادران آزادی ) و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با ظرفیت ۶۰ نفر و با مساحت ۱۹۰۰ متر زيربنا و ۸۰۰ متر ساخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.