اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نشست هم اندیشی مدیران شهری با فعالان حوزه سرمایه گذاری در شاهین شهر برگزار شد

در دومین روز هفته فرهنگی شاهین شهر ، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بادر نشستی صمیمانه، سرمایه گذاری و توسعه شهری شاهین شهر را مورد بررسی قراردادند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از شهرداری شاهین شهر شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ مصادف با دومین روز هفته فرهنگی شاهین شهر ، نشست هم اندیشی مدیران شهری شاهین شهر با فعالان حوزه سرمایه گذاری در محل شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در نشست مشترک فعالان حوزه سرمایه گذاری با مدیران شهری شاهین شهر که با حضور سرمایه گزاران شهر برگزار گردید با بیان اینکه ظرفیتهای اجتماعی بالاترین قدرت‌های شهر هستند گفت: در این راستا مدیریت شهری باید بتواند قدرتهای تأثیر گزار شهر را شناسایی و زمینه هماهنگی و هم افزایی این قدرتهای تأثیر گزار را برای تعالی شهر فراهم نماید.

نشست فعالان اقتصادی و حوزه سرمایه گزاری با مدیران شهری شاهین شهر به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

وی در ادامه افزود: در نظام مدیریت شهری دنیا طرحهای توسعه شهری از قالب طرحهای جامع، تفصیلی، راهبردی و ساختاری خارج و یک نظام طراحی برنامه توسعه شهری جایگزین آن شده است.

ابریشمی راد اظهار داشت: طراحی یا برنامه ریزی شهر بر اساس منافع مشترک ذی نفعان شهر است که برنامه های توسعه شهری باید مبتنی برتضمین منافع مشترک همه آنان باشد.

شهردار شاهین شهر به دومین روز هفته فرهنگی شاهین شهر به نام روز اقتصاد و خلاقیت اشاره نمود و افزود: ما به مناسبت این روز از شما سرمایه گزاران و دلسوزان شهر درخواست داریم برای اینکه حال شهرخوب تر از گذشته باشد شهرداری را یاری نمایند.

وی به واحد سرمایه گزاری و مشارکت های شهرداری اشاره نمود و گفت: سه وظیفه هدایت گری، تسهیل گری و حمایت بر عهده ماست که سرمایه گزاران می‌توانند یاری‌گر بسیار خوبی برای ما در این زمینه باشند.

در این نشست سرمایه گزاران نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و ابریشمی راد نیز از حمایت ها و مساعدتهای همه مسؤولان ساعی و دلسوز شهر تشکر نمود.

 

همچنین بخوانید:

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

کسب مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی توسط ورزشکار شاهین شهری

کسب مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی توسط ورزشکار شاهین شهری

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، محمد سلیمانی ورزشکار و بدنساز شاهین شهری در رده سنی جوانان ، گروه وزنی منفی ۷۵ کیلوگرم در رقابت با سایر ورزشکاران ، مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام (بادی بیلدینگ) جوانان جهان در اسپانیا 2023 را از آن خود نموده و قهرمان جهان شود. پیرو قهرمانی این ورزشکار شاهین شهری روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه 1402 همزمان با هفتمین روز هفته فرهنگی شاهین شهر ، از این ورزشکار شایسته شاهین شهری عضو تیم ملی پرورش اندام با حضور مسئولان شهرستان و شهر شهر و جمعی از روسای هیات های ورزشی و پیشکسوتان بدنسازی شهرستان در مجموعه ورزشی پوریای ولی شاهین شهر، تقدیر ویژه ای به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *