اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قطعی آب شاهین شهر با ترمیم خط انتقال اصلی آب به ایستگاه پایانی رسید

تعمیر خط لوله آبرسانی شاهین شهر، گز برخوار و گرگاب با تاکید ویژه فرماندار شهرستان و همت و همراهی گروه عملیاتی آبفای شاهین شهر و استان اصفهان در زمانی بسیار کوتاهتر از مدت پیش‌بینی شده به ایستگاه پایانی رسید.

قطعی آب شاهین شهر با ترمیم خط انتقال اصلی آب به ایستگاه پایانی رسید[box type=”shadow

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شاهین شهر در ساعات پایانی شامگاه سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در مرحله پایانی تعمیر خط لوله آبرسانی شاهین شهر، ضمن بازدید از مراحل پایانی ، بابت اتمام سریع عملیات از آبفای شاهین شهر و استان اصفهان تشکر نمود.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن خدا قوت به دست‌ اندرکاران ، از تیم عملیاتی آبفای استان و شهرستان که تعمیرات مذکور را در زمانی بسیار کوتاهتر از زمان استاندارد برآورد شده با دقت و کیفیت انجام دادند، تشکر نمود.

شایان ذکر است که طبق استانداردها با توجه به نوع و حجم عملیات اصلاحی و تعمیراتی، برآورد شده بود که پروژه مذکور بصورت ۴۸ ساعته اتمام گردد، لیکن با توصیه و تاکید فرماندار بر اتمام سریع تر پروژه در جهت کاهش مدت قطعی و افت فشار آب مشترکان و هوشمندی، درایت و همت تیم آبفای استان اصفهان و آبفای شهرستان شاهین شهر پروژه مذکور با رکوردی کم نظیر در کمتر از ۱۵ ساعت به پایان رسید.

فرماندار شاهین شهر نیز در پایان ضمن تشکر از همراهی، تعامل و همکاری شهروندان شاهین شهر، گز برخوار و گرگاب در مدت اجرای این پروژه افزود: خوشبختانه اجرای این عملیات با کمترین میزان قطعی آب شرب و بدون هیچگونه تاخیری در روند اجرا صورت گرفته است.

همچنین بخوانید:

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

افت فشار ناشی از تعمیرات خط اصلی آبرسانی کمتر از ۱۰ درصد مشترکان شهرستان شاهین شهر را متاثر کرد

فرماندار شهرستان شاهین شهر از افت فشار آب در تعداد بسیار کمی از مشترکان شهرهای شاهین شهر، گز و برخوار و گرگاب در مدت عملیات تعمیر خط لوله آبرسانی شاهین شهر تا عصر روز دوشنبه 23 آبان 1401 و رفع مشکل کاهش فشار آب تا ساعاتی دیگر خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *