اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرمانده جدید دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر منصوب شد | سرهنگ مسعود زارع به جای سرهنگ شهریار مهرشاد قرار گرفت

سرهنگ مسعود زارع فرمانده جدید دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر شد. | مسائل و کمبودهای سایت سازمانی نیروهای مسلح ارتش در شاهین شهر در حال پیگیری است.
فرمانده جدید دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر منصوب شد | سرهنگ مسعود زارع به جای سرهنگ شهریار مهرشاد قرار گرفت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از شاهین شهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر امروز دوشنبه ۲۳ آبان با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، جانشین ارشد نظامی اجا در استان های اصفهان،یزد و چهار محال و بختیاری ، اعضای شورای تامین شهرستان، فرماندهان و مسولان یگان ها، واحدها و ارکان ارتش و جمعی از مدیران برگزار شد.

 

سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر، با اشاره به جنگ نابرابر عراق با کشورمان و حمایت‌های دولتهای مختلف از عراق افزود: در ۸ سال دفاع مقدس، با رهنمودها، هدایت و فرماندهی بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فرزندان این آب و خاک ،حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیافتاد و آنچه حاصل گردید، انسجام و هماهنگی نیروهای مسلح از همان ابتدای جنگ بود که می‌توان از آن به عنوان دستاوردی عظیم نامبرد.
کاظمی طبا | ریاست شورای تامین شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه با اشاره به توانایی‌های ویژه و منحصر به فرد نیروهای مسلح کشور و از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های دفاعی گفت: امروز بحمدالله با فرماندهی فرمانده معظم کل قوا | مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روند رو به رشدی در تمامی عرصه‌ها بویژه حوزه علوم فنی، پدافندی و نظامی وجود دارد که این دستاورد عظیم، نظر دشمنان را به خود جلب نموده و به همین جهت از هر کوشش و فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نخواهند کرد و لحظه‌ای چشم دیدن سرافرازی ایران اسلامی را ندارند.

فرماندار شهرستان در قسمتی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه از جمله مهمترین ارکان هر سازمان‌، سرمایه‌های انسانی آن مجموعه هستند، بر معیشت و ارتقاء منزلت نیروهای نظامی و خانواده های آنان تاکید نمود و افزود: در راستای رسیدگی به این مهم از ابتدای سال تاکنون طی بازدیدهای صورت گرفته توسط جمعی از فرماندهان نظامی ارشد و کشوری و همچنین نظارتهای صورت گرفته توسط مدیریت شهرستان، مسائل و کمبودهای سایت منازل سازمانی ارتش در شاهین شهر در حوزه های مختلف اعم از آموزشی ،خدماتی و زیر ساختی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در این آیین سرهنگ مسعود زارع به عنوان فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر معرفی و از خدمات سرهنگ شهریار مهرشاد فرمانده قبلی تجلیل شد.

همچنین بخوانید:
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

بازدید استاندار اصفهان از نیروگاه شهید محمد منتظری | شاهین شهر

استاندار اصفهان در بازدید از نیروگاه شهید منتظری :
برخی مرزهای آلودگی هوای استان اصفهان شکسته شده است | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، دکتر "سیدرضا مرتضوی" استاندار اصفهان، امروز سه شنبه 23 آبان‌ماه ، در حاشیه بازدید از نیروگاه شهید محمد منتظری که با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی، مدیرکل محیط زیست و جمعی از مدیران استان و "سید محمدرضا کاظمی طبا" فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفت، دلیل حضور خود را در این مجموعه مباحث آلودگی هوای استان مطرح کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم پلمبی که روی مشعل‌های مازوت سوز نیروگاه زده شده را تا پایان حفظ کنیم. استاندار اصفهان : برخی مرزهای آلودگی هوا در اصفهان شکسته شده است | هر دو رویکرد، بهبود فرآیند نیروگاه و جابه‌جایی مکانی نیروگاه بایستی در دستور کار قرار بگیرد | تعطیلی تأسیس نیروگاه در دو دولت گذشته خسارات زیادی بدنبال داشته است| باید تلاش کنیم این وضعیت خاص استان اصفهان را به درستی در سطح ملی تبیین کنیم. | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان دنبال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *