اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

گردهمایی رنگین کمانی اقوام ایرانی به سبک غذای محلی در شاهین شهر اصفهان

اقوام ایرانی در سومین روز هفته فرهنگی شاهین‌شهر اصفهان، با رنگین کمانی از تنوع غذاهای محلی، در جشنواره‌ای باشکوه با عنوان «جشنواره غذای اقوام ایرانی» به رقابت بایکدیگر پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین‌شهری روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱،  مصادف با سومین روز از هفته فرهنگی شاهین‌شهر، جشنواره باشکوه «غذای اقوام ایرانی» با ۸۰ غرفه از انواع خوراکی‌های محلی نظیر آش، کوفته، دلمه، غذاهای محلی، دریایی و… در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شاهین‌شهر با حضور مسئولان و مدیران شهری و استقبال پر شور شهروندان اجرا گردید.

سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شاهین شهر و میمه در این جشنواره ضمن قدردانی از شهرداری شاهین شهر برای هدف‌گذاری در گردهمایی همه اقوام ایرانی در قالب این رویداد در هفته فرهنگی شاهین شهر، تنوع اقوام ایرانی در این شهرستان را فرصتی مغتنم برشمرد و اظهار کرد: مهاجر پذیری شاهین شهر از سراسر ایران، همه اقوام ایرانی با فرهنگ، آداب و رسوم و باورهای متنوع را در کنار یکدیگر گردهم آورده و فرصتی درخشان برای کشف و شناخت بهتر ایران اسلامی را در قالبی کوچکتر مهیا کرده است.

کاظمی طبا با تاکید بر حذف بروز چالش قوم‌گرایی در شهرستان، افزود: همه اقوام ایرانی در شاهین‌شهر در نمادی از ایران جاودان، در ساختاری کوچک تر، در لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی، مسالمت آمیز با یکدیگر در ارتباط هستند و شاخص‌های رشد، بالندگی، ارتقا فرهنگی و همبستگی اجتماعی را در حد اعلای خود به نمایش گذاشته‌اند.
شایان ذکر است این جشنواره به همت فرهنگسرای خانواده شاهین‌شهر اجرا گردید و پایان نفرات برگزیده این گردهمایی بزرگ اقوام ، مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کسب مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی توسط ورزشکار شاهین شهری

کسب مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی توسط ورزشکار شاهین شهری

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، محمد سلیمانی ورزشکار و بدنساز شاهین شهری در رده سنی جوانان ، گروه وزنی منفی ۷۵ کیلوگرم در رقابت با سایر ورزشکاران ، مدال طلای مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام (بادی بیلدینگ) جوانان جهان در اسپانیا 2023 را از آن خود نموده و قهرمان جهان شود. پیرو قهرمانی این ورزشکار شاهین شهری روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه 1402 همزمان با هفتمین روز هفته فرهنگی شاهین شهر ، از این ورزشکار شایسته شاهین شهری عضو تیم ملی پرورش اندام با حضور مسئولان شهرستان و شهر شهر و جمعی از روسای هیات های ورزشی و پیشکسوتان بدنسازی شهرستان در مجموعه ورزشی پوریای ولی شاهین شهر، تقدیر ویژه ای به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *