اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

پیله‌ام در کرم‌های ابریشم شاهین‌شهر زیر ذره بین قضاوت در استان اصفهان

نمایش «پیله‌ام در کرم‌های ابریشم» به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری هنرمند شاهین شهری از شاهین شهر به جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافت.

نمایش "پیله ام در کرم های ابریشم " به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری از شاهین شهر به 34 مین جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری نمایش “پیله‌ام در کرم های ابریشم ” به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری از شاهین شهر به سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافت.

بطور کلی ۱۸ اثر از کل استان  شامل  ۶ اثر از نجف‌آباد، ۵ اثر از شهرستان اصفهان، ۳ اثر از شاهین‌شهر، یک اثر از خمینی‌شهر، یک اثر از لنجان، یک اثر از نائین و یک اثر از گلپایگان به ۳۴مین جشنواره استانی تئاتر اصفهان ارسال شده که از این میان تعداد ۸ اثر برای رقابت اجرا خواهند شد.

نمایش‌های «بل و اختراع دردسر سازش» به نویسندگی و کارگردانی احمد دهقان، «خواب‌هایم سراغت را می‌گیرند» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی، «میشو سوزوکی» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی پویان عطایی‌، «قصه‌های قلعه قرمز» به نویسندگی زینب زاوالان و کارگردانی مصطفی جعفری خوزانی و «گالیله» به نویسندگی و کارگردانی محمد بزرگزاد از شهرستان اصفهان، «چاقوی دم‌کرده شب» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی احمد شکرانه، «مرگ نابهنگام خیار» به نویسندگی و کارگردانی امیر صالحی از نجف‌آباد و نمایش «پیله‌ام در کرم‌های ابریشم» به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری از شاهین‌شهر و میمه در بخش رقابتی شرکت می‌کنند.

این جشنواره از چهارم مردادماه سال جاری کلید خورد و فراخوان آن با موضوعات همگرایی ملی و شعار سال، ارتقاء نهاد خانواده، آثار نویسندگان ایرانی و بومی و مسائل منطقه و استان با چشم‌انداز جهانی و شیوه‌های روز تئاتر دنیا اعلام شد، گفت: از آن زمان ۱۸ اثر در بخش صحنه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که شورای بازبینی شامل پیشکسوتان و اساتید تئاتر و مسئولان، تعداد ۸ اثر را برای اجرا به‌صورت رقابتی انتخاب کرد و از جمعه ۱۸ تا یکشنبه ۲۰ آذرماه در تالار هنر و سالن سوره اجرا می‌شوند؛ اختتامیه جشنواره روز ۲۱ آذرماه برگزار خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شده و علاوه بر این نهاد، در برگزاری جشنواره تئاتر استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، حوزه هنری استان، شرکت آبفا، انجمن هنرهای نمایشی و همچنین مرکز هنرهای نمایشی همکاری می‌کنند.

فرامرز رادمنش | ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هنرمندان تئاتر شهرستان ، حضور هنرمندان تئاتر در جشنواره استانی و ملی را از ظرفیت های قابل توجه شهرستان دانست و ادامه داد: ظرفیت هنری تئاتر شهرستان‌ مورد توجه مسئولان استانی و ملی است و باید از این توان، برای توسعه هنرهای نمایشی، بهره گرفت و حضور گروه های تئاتر شهرستان شاهین شهر و میمه در جشنواره های مختلف تئاتر یکی از راهکارهای تجلی این ظرفیت نهفته است.

همچنین بخوانید:

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *