اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شاهین شهر اصفهان بدون خسارت تکان خورد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زلزله ۲/۹ ریشتری در چهار کیلومتری شاهین شهر خبر داد که خسارتی در پی نداشته است. آیا این زلزله نگران کننده است؟

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری زلزله ای به بزرگی ۲.۹دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ٨ و ۶  دقیقه امروز (پنجشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱) چهار کیلومتری غرب شاهین شهر از توابع استان اصفهان را لرزاند.

علت زلزله شاهین شهر چه بود | ایا فرونشست زمین وارد مرحله بحرانی شده است؟

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار شاهین شهری با اشاره به وقوع زلزله در استان اصفهان اظهار داشت: این زلزله ساعت ۸ و ۶ دقیقه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این زلزله در چهار کیلومتری شاهین شهر اتفاق افتاده است، افزود: طبق نتایج ثبت شده توسط مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، بزرگی این زلزله ۲.۹ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با بررسی به عمل آمده این زلزله خسارتی به دنبال نداشته است.

این موضوع در حالی که در نشست های اخیر مسئولین شهرستان و استان از نشست های ناشی از کم آبی دشت برخوار و شاهین شهر و پیامدهای آن ابراز نگرانی کرده بودند و این موضوع به دلیل قرابت زمانی نشست های اخیر با زلزله های به وقوع پیوسته، نگرانی شدیدی در شهروندان ایجاد نموده است و جا دارد که در این خصوص شفافیت سازی و ایجاد اطمینان لازم از ثبات زمین شناسی وضعیت منطقه و همچنین راهکارهای موثر جهت کاهش آسیب و جلوگیری از وقایع غیر مترقبه ناشی از آن توسط مسئولان عالی رتبه شهرستان و کارشناسان مسئول به ساکنین منطقه ارائه گردد.

همچنین بخوانید :

ماجرای پیامک همراه اول در خصوص هشدار زلزله

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هندبال بانوان + 2

دعوت از بانوی هندبالیست شاهین شهری جهت حضور در اردوی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران

از فریماه احمدی | بانوی هندبالیست شایسته شاهین شهری جهت حضور در اردوی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران دعوت بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *