اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پایان ۴۰ سال بلاتکلیفی مالکین اراضی گلبافت شاهین شهر | تصمیم گیری جهت سایت ۱۴۷ هکتاری نهضت ملی مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از تعیین تکلیف زمین های گلبافت در شاهین شهر اصفهان بعد از ۴۰ سال خبر داد | سایت ۱۴۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر اصفهان بزودی احداث خواهد شد | تسریع در جانمایی ایستگاه پمپاژ فاضلاب گرگاب در دستورکار قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری،صبح دوشنبه کمیسیون ماده پنج شهرهای استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص موارد جاری در شهرستان شاهین شهر نظر زمین های گلبافت و زمین های نهضت ملی مسکن برگزار شد.

پایان 40 سال بلاتکلیفی مالکین اراضی گلبافت شاهین شهر | تصمیم گیری جهت سایت 147 هکتاری نهضت ملی مسکنشهرداری شاهین شهر متعهد به ارائه خدمات مناسب به اراضی گلبافت است

مهران زینلیان | معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به مشکل چندین ساله مالکان محله گلبافت شهرستان شاهین شهر افزود: زمین‌های این منطقه دارای سند تک‌برگ و تفکیک‌شده بوده و بیش از ۴۰ سال است که بلاتکلیف و فاقد مجوز ساخت شهرداری هستند.

وی ادامه داد: این مشکلات و بلاتکلیفی مالکان، نارضایتی‌هایی را به دنبال داشت که در جریان این جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

زینلیان خاطرنشان کرد: طرح محله گلبافت با رعایت حداکثری حقوق مکتسبه ایجاد شده و تأمین خدمات مناسب در حوزه‌ها بهداشتی، درمانی، آموزشی، انتظامی و … با پیش بینی حریم‌های مربوطه مورد تصویب قرار گرفت و شهرداری متعهد به اجرای طرح شد.

بررسی طرح سایت ۱۴۷ هکتاری شهر شاهین شهر برای طرح نهضت ملی مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: همچنین در خصوص طرح ملی نهضت ملی مسکن و اسکان بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در شهرستان شاهین شهر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: در این خصوص طرح سایت ۱۴۷ هکتاری شاهین شهر برای طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

مشاور طرح نقطه نظرات خود را ارائه کرد و نهایتاً در راستای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مقرر شد با رعایت همه سرانه‌های خدماتی و با حداکثر تأمین خدمات مورد نیاز جمعیت گذاری در سایت ایجاد شود.

زینلیان با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های خدماتی متوازن با ساخت و ساز مسکن، اظهار کرد: مقرر شد در طرح‌های نهضت ملی مسکن خدمت رسانی، ارتقای کیفیت زندگی و تأمین دسترسی‌های مناسب مدنظر قرار بگیرد و نقشه‌های مربوطه جهت تأیید اعضای کمیسیون ماده ۵ و طی مراحل قانونی ارسال شود.

ایستگاه پمپاژ فاضلاب گرگاب راه اندازی می‌شود

در این نشست در خصوص در راستای توسعه مسکن و ارائه خدمات شهر گرگاب نیز تصمیم‌گیری شد. بحث فاضلاب شهر گرگاب و تعیین محل ایستگاه پمپاژ و تسریع در اجرای مراحل قانونی از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

در این راستا مقرر شد با توجه به محلی که برای پمپاژ فاضلاب در نظر گرفته شده؛ اداره آبفا در جلسه حضور یافته و در خصوص امکان تغییر جانمایی انجام شده یا اجبار به تعیین همان نقطه تصمیم گیری شود.

همچنین بخوانید:

اختیارات شورا و شهرداری در خصوص پرونده گلبافت انجام شده ، چشم انتظار مساعدت مسئولان استان هستیم

سخنگوی شورای شهر اصفهان: ۸۰ درصد زمین با ارزش ۲۰ هکتاری مترو در شاهین شهر، متعلق به شهرداری اصفهان است

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *