اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سوالی که پرسیدنش از کشتی گیران ایران ممنوع شد!؟

اتحادیه جهانی کشتی مطرح کردن مسائل سیاسی در نشست خبری را ممنوع کرد.|کشتی گیر ایرانی در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد خطاب به خبرنگار صدای آمریکا در خصوص وقایع اخیر ایران: ما از جنس مردم و سفیران ورزش ایران هستیم.| ما آمده‌ایم دل مردم ایران را شاد کنیم

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری، در نشست خبری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا، علی رغم آنکه اتحادیه جهانی کشتی مطرح کردن مسائل سیاسی در نشست‌های خبری را ممنوع کرده بود، خبرنگار صدای آمریکا درباره اتفاقات اخیر ایران از کامران قاسم پور سوال کرد.

قاسم پور نیز اینگونه پاسخ داد: این موضوعات در هر کشوری پیش می‌آید و در کشور ما نیز یکسری مسائل پیش آمده است. وظیفه ما ورزشکاران ورزش کردن است، ما اگر اینجاییم نماینده مردم ایران هستیم و برای این اینجا آمده‌ایم که برای لحظه ای دل مردم را شاد کنیم.

کامران قاسم پور | کشتی گیر ایرانی | مسابقات جام جهانی کشتی | شاهین شهری

دارنده ۲ مدال طلای جهان، افزود: «ما هم از جنس مردم هستیم و جزو میلیون‌ها ایرانی حساب می‌شویم. اگر خوبی و خوشی هست یا بدی و اتفاقی است، برای کل مردم ایران است. ان‌شاءالله که همه ما و هر کسی که در ایران زندگی می کند از پس این مشکلات بربیاید.»

او خاطرنشان کرد: «ما سفیران ورزش ایران هستیم و وظیفه ما کشتی گرفتن است. ما آمده‌ایم دل مردم ایران را شاد کنیم. ان‌شاءالله که این اتفاقات هم بزودی حل شود که هم مردم عزیزمان و هم جامعه ایران به یک آرامشی برسند. ان‌شاءالله دل همه هموطنان ما در همه جای دنیا و داخل ایران شاد باشد.»

رحمان عمو زاد دیگر آزادکار تیم ملی و دارنده مدال طلای جهان نیز در این نشست گفت: «خدا را شکر توانستم مدال جهانی را نصیب خودم بکنم. فقط خودم می توانم رقیب خودم باشم. دنبال رکورد نیستم و فقط می خواهم بهترین خودم باشم و مدال آوری کنم.

رحمان عمو زاد | کشتی گیر ایرانی | مسابقات جام جهانی کشتی | شاهین شهری

بالاترین لذت برای من این است دل مردم کشورم را شاد کنم. ما آمده ایم بهترین خودمان باشیم. از جان مایه می‌گذاریم و تمام تلاشمان کسب عنوان قهرمانی است تا بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. ما همه سرباز کشورمان هستیم و از جان و دل مایه می گذاریم.»

همچنین ببینید:

شاهین شهر اصفهان بدون خسارت تکان خورد

حمله به فرمانده انتظامی شاهین شهر و مصدومیت وی | تکذیب یک شایعه

پیامک هشدار زلزله همراه اول | ماجرا چه بود؟

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

علی زینلی + تنیس روی میز + شاهین شهر + ورزشکار

خردسال شاهین شهری نائب قهرمان مسابقات تنیس روی میز کشور شد

پدیده خردسال شاهین شهری و نماینده استان اصفهان ، نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *