اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه

دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شوند

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده به ریاست سرپرست فرمانداری، با حضور اعضا و در خصوص موضوعات مرتبط با ارتقا شاخص‌های سلامت کودکان زیر ۵ سال و وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخوردار در محل فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه، برگزار شد.

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده | شاهین شهری 1

به گزارش پایگاه خبری شاهین‌شهری ؛ حمید رضا نجفی | سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی سخنانی با اشاره به مصوبه جلسه ۸۷۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مبانی اصول و الزامات پیاده سازی برنامه جامع سبک زندگی ایرانی اسلامی افزود: الگوی تقسیم کار دستگاه های مسئول و مرتبط برای تدوین و اجرایی شدن باید با در نظر گرفتن اصل کرامت انسانی باشد.

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده | شاهین شهری 3وی با بر شمردن مؤلفه های سبک زندگی دینی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب افزود: ایمان ، علم و آگاهی ، پرهیز از تقلید ،توجه به نمادهای دینی و توجه به ارزش‌ها از جمله ی تاکیدات ایشان به مردم و مسولین است که باید بدان توجه ویژه ای شود و راهکارهای عملیاتی این مهم در شهرستان تدوین گردد.

حمید رضا نجفی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی به لحاظ پیشینه ی مذهبی، تاریخی و تمدن سازی که در طول تاریخ داشته است از ویژگی ها و امتیازات هویتی بهره می برد که در بسیاری از ملت‌ها، بی سابقه است افزود: بدخواهان و دشمنان کشور با درک این موضوع، برنامه ریزی های مختلفی در راستای به انحطاط کشاندن کشور داشته و دارند که یکی از آنها تضعیف « نهاد خانواده » با راهکار تغییر الگوی زندگی و جایگزین نمودن سبک زندگی غربی که بر اساس مصرف‌گرایی، اخلاق‌ستیزی و ناهنجاری‌ها  شکل گرفته است و بدلیل ناکام ماندن در این راه سعی دارند از طریق بستر فضای مجازی با اشاعه نا امیدی، بی انگیزه گی و کم رنگ نمودن دستاوردهای کشور در جامعه به اهداف خود برسند.

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده | شاهین شهری 2

سرپرست فرمانداری شهرستان در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به لزوم تحقق عدالت آموزشی به عنوان رکن ترقی و پیشرفت افزود: رسیدگی به مسائل بازماندگان از تحصیل از حائز اهمیت‌ترین مباحث در حوزه آموزش و پرورش است و لذا انتظار میرود شناسایی چهره به چهره دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان با اجرای طرح شهید « محمودوند » تسریع گردد و بر این اساس افراد شناسایی شده بتوانند از نعمت تحصیل بهره مند شوند.

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده | شاهین شهری 4

حمید رضا نجفی همچنین توجه به سلامت فردی و اجتماعی را عامل مهمی در ارتقاء سطح کمی و کیفی زندگی بیان نمود و بر لزوم کنترل و آموزش بهداشت فردی و اجتماعی و فرهنگ‌سازی در این خصوص تاکید نمود.

وی در پایان از اعضای کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده خواست طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی خود در حوزه های شیوه و مشی زندگی، تربیت فردی و اجتماعی و فعالیت‌های سلامت محور را جهت بررسی به دبیرخانه کارگروه ارائه نمایند. در ادامه این جلسه نمایندگان اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه هریک  با ارائه گزارشی آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقا شاخص های سلامت کودکان زیر ۵ سال و جاماندگان تحصیلی در شهرستان را بیان نمودند.

همچنین بخوانید:

هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) امسال با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کووید۱۹ و با موضوع «سلامت زنان در دوره کرونا» برگزار می شود.

فرماندار از بانوان دارای سه فرزند شاغل در ادارات شهرستان شاهین شهر و میمه تقدیر کرد

برگزاری جلسه اقدامات کارگروه اجتماعی ، فرهنگی و آموزشی پدافند غیر عامل شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *