اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عشق بازی شاهین شهری ها با اهالی بهشت + تصاویر

پیکر‌های مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده با حضور پر شور مردم  در قالب کاروان اهالی بهشت بعد از نماز جمعه ۹ دی با شور فراوان در شاهین شهر تشییع شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری روز جمعه نهم دی ماه ۱۴۰۱ مردم شاهین شهر در نماز جمعه گرد هم آمدند و پس از آن پیکر‌های مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را در عنوان کاروان اهالی بهشت از مصلی نماز جمعه تا سه راه فردوسی تشییع کرده و آرمان های خود را با شهدای این مرز و بوم تمدید کردند، آیینی حماسی مذهبی، که می‌توان از آن عشق بازی شاهین شهری ها با اهالی بهشت را تعبیر داشت.

این مراسم معنوی به مناسبت یوم الله ۹ دی و با همکاری سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ، دفتر امام جمعه و دیگر سازمانها و ادارات شاهین‌شهر برگزار گردید.

نماز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی و حجت الاسلام و المسلمین دایی اقامه گردید و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته معاونت سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی | سردار دکتر جوانی بود.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

گرامیداشت حماسه 9 دی در شاهین شهر - 1400

در راستای محکوم نمودن فتنه سال ۸۸
مردم و مسولین شاهین شهر در تجمعی اعتراض آمیز به هم پیوستند

صبح امروز جهت گرامی داشت حماسه 9 دی و محکوم کردن فتنه سال 88، مراسمی در سه راه فردوسی شاهین شهر با حضور مردم و مسولین برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *