اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهرک منتظری شاهین شهر مزین به آرامگاه پیکر شهید گمنام شد

شهید گمنام پس از تشییع در شهرک شهید منتظری شاهین شهر ، در آنجا به خاک سپرده شد و قطعه ای از بهشت را برای ساکنان این شهرک به همراه آورد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ؛ روز پنج شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۲ پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در هلدینگ پترو پالایش اصفهان تشییع و در ادامه پس از تشییع در شهرک شهید محمد منتظری ، در این شهرک به خاک سپرده شد.

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرک شهید منتظری شاهین شهرمردم شهرستان شاهین شهر نیز ضمن حضور در این مراسم معنوی ، پیکر پاک شهید گمنام را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

در این مراسم حاضرین و مردم شهرستان شاهین شهر ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، بر ادامه دادن راه شهدا در آزادگی و جلوگیری از ظلم و ستم تاکید کردند.

«️محمد ده‌بیدیان» معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این زمینه اظهار کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان مطهر به وجود شهیدی گمنام است که با ایثار جان خود سبب امنیت کشورمان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شد.

️وی ادامه داد: با تدفین و خاکسپاری این شهید گمنام کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تلاش در مسیر توسعه کشور دین خود را به این شهید بزرگوار ادا خواهند کرد.

️محمد ده بیدیان ضمن تشکر از آحاد مردم شهید پرور اصفهان و کارکنان هلدینگ پترو پالایش برای حضور در این مراسم معنوی اضافه کرد: شهرک شهید محمد منتظری با حضور این شهید گمنام ثروتمند به سرمایه بزرگی می‌شود که برکات آن شامل حال ما و جامعه صنعت نفت کشور شود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *