اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اطلاع شهروندان از طرح های ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری شاهین شهر

نقشه های طرح های تفصیلی و ضوابط و مقررات ساخت و ساز شهرسازی شهرداری شاهین شهردر سایت شهرداری بارگذاری گردیده است.وحید مهدویان معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر

وحید مهدویان معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری با بیان اینکه شفاف سازی و حذف رانتهای اطلاعاتی در سرلوحه برنامه های اجرایی این معاونت قرار گرفته است گفت: جهت اطلاع و رفاه حال شهروندان عزیز نقشه های طرح های تفصیلی و ضوابط و مقررات ساخت و ساز شهرسازی شهرداری شاهین شهردر سایت شهرداری بارگذاری شده است.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: اطلاع از طرحهای آتی شهری و ضوابط و مقررات ساخت و ساز ،حق شهروندان است و همه می توانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری و صرفاً با مراجعه به سایت شهرداری ( سامانه خدمات الکترونیک شهروندان ) به آدرس http://www.shaahinshahr.com/  در هر ساعت ازشبانه روز ، اطلاعات مورد نیاز خود را اخذ نمایند.

مهدویان تصریح نمود: با راه اندازی این سیستم شهرسازی شهروندان می توانند به آسانی اطلاعاتی شامل نوع کاربری (بهره برداری)، تعدادطبقات و عرض معبر ( میزان عقب نشینی ملک) را دریافت نمایند .

معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر که این اقدام مهم را، نقطه آغازی برای ارائه خدمات بدون واسطه به شهروندان دانست و گفت: ان شاء الله در آینده نزدیک شهروندان می توانند در طول شبانه روز درخواستهای خود اعم از استعلام بانک ، استعلام دفترخانه ، پروانه ساختمان ، پایانکار ، دستور تهیه نقشه و دیگر خدمات شهرسازی را ثبت و پاسخ خود را بدون مراجعه به شهرداری دریافت نمایند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *