اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی توسط پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۱ خرده فروش مواد افیونی و معتادان خیابانی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان و کشف بیش از دو کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و جلب رضایت شهروندان، مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شاهین شهر به اجرا درآمد.

وی افزود در اجرای این طرح ۸ نفر از خرده فروشانی که از قبل در محلات مختلف شاهین شهر شناسایی شده بودند در چند عملیات ضربتی دستگیر و ۱۵ نفر از معتادان خیابانی نیز جمع‌آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی توسط پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نتیجه این طرح و در پی دستگیری خرده فروشان محلات بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان از همکاری خوب شهروندان با پلیس تشکر کرد و بیان داشت اجرای چنین طرح هایی که ارتقاء امنیت شهرستان را در پی دارد با قدرت در روزها و هفته های آتی ادامه خواهد یافت.

وی همچنین تاکید نمود، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و مشکوک به ویژه فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کسف 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده در خودروی شخصی پلیس شاهین شهر

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق ۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ؛ از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، با هوشیاری پلیس این شهرستان ، خودروی حامل 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتن و محموله مواد مخدر کشف ، قاچاقچی بازداشت شده و ناکام ماند. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این عملیات که هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی مورچه خورت صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک، که به طرزی ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد. 🔶 در این عملیات پلیس متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *