اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی توسط پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۱ خرده فروش مواد افیونی و معتادان خیابانی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان و کشف بیش از دو کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و جلب رضایت شهروندان، مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شاهین شهر به اجرا درآمد.

وی افزود در اجرای این طرح ۸ نفر از خرده فروشانی که از قبل در محلات مختلف شاهین شهر شناسایی شده بودند در چند عملیات ضربتی دستگیر و ۱۵ نفر از معتادان خیابانی نیز جمع‌آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی توسط پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نتیجه این طرح و در پی دستگیری خرده فروشان محلات بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان از همکاری خوب شهروندان با پلیس تشکر کرد و بیان داشت اجرای چنین طرح هایی که ارتقاء امنیت شهرستان را در پی دارد با قدرت در روزها و هفته های آتی ادامه خواهد یافت.

وی همچنین تاکید نمود، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و مشکوک به ویژه فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت پنج شنبه شب (هفتم تیر 1403) شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

دستگیری اوباش عامل تیراندازی هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت

◾ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد. ◾ سرهنگ هادی کیان مهر در تشریح این خبر عنوان کرد : پیرو تیراندازی ساعت ۲۳:۳۰ شب پنجشنبه هفتم تیر ماه 1403، در چهار راه عطار شاهین شهر، در تحقیقات پلیس مشخص گردید که یکی از اراذل و اوباش طی درگیری با دو جوان دیگر اقدام به شلیک با کلت کمری همراه خود نموده و علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در محل و ایراد خسارت به خودروی یکی از شهروندان از محل متواری شده بود. ◾ وی افزود : با همهنگی با دادستان محترم شهرستان آخرین مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های غربی کشور شناسایی و روز گذشته تیمی از ماموران زبده پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان مذکور اعزام و این اوباش فراری را دستگیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *