اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اصلاح مجدد شکل هندسی میدان امام حسین شاهین شهر

عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) شاهین شهر با هدف کاهش تصادفات و سهولت تردد وسایل نقلیه با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از شهرداری شاهین شهر عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان امام حسین(ع) با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال آغاز شد.

شهرداری شاهین شهر در خصوص چرایی انجام این پروژه ، کاهش تصادفات و سهولت تردد وسایل نقلیه را ابراز نمود.

میدان امام حسین (ع) شاهین شهر، از جمله میدان هایی است که از زمان تاسیس تا کنون بارها دست خوش تغییر و اصلاح و تعمیر زیرسازی و بازسازی با صرف هزینه های گزاف و مکرر شده است و امید است این مرتبه با صرف تفکر مهندسی و پیش بینی محاسبات لازم به نحوی عمل شود که کمترین هزینه را جهت بازسازی یا نگهداری متوجه این میدان ورودی شهر بنماید.

عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) شاهین شهر با هدف کاهش تصادفات و سهولت تردد وسایل نقلیه با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال آغاز شد

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

یک دیدگاه

  1. باسلام روی چه حساب کتابی زمین‌هایی که هنوز مجوز ساخت ندارند
    متری چندین ملیون دارند فروش میرند .
    چراکسی جلوی این دلال بازی این املاکی ها را نمیگیره
    حداقل برای شهری که مملو از دانش وتحصیل کرده‌است خوبیت نداره
    بی حساب کتاب باشه . ما ملت امام حسینیم سر همشهری هاتون کلاه
    نزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *