اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قاچاق سوخت در پوشش اتوبوس مسافربری در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و توقیف یک محموله ۷۰۰ لیتری قاچاق سوخت در پوشش اتوبوس مسافربری و همچنین یک دستگاه وانت با بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گردویی خارجی قاچاق در شاهین شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود یک دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق را شناسایی و آن را در یکی از محلات شاهین‌شهر متوقف کردند.

سوخت قاچاق در اتوبوس مسافربری

وی افزود در بازرسی صورت گرفته از این اتوبوس مقدار ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع که برای انتقال به جنوب شرق کشور داخل یک باک اضافه در خودروی مذکور بارگیری شده بود کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان در مبارزه با پدیده شوم قاچاق تصریح کرد: در همین رابطه روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در عملیاتی دیگر یک دستگاه وانت حامل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را توقیف کردند. سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به تولید داخلی به اقتصاد کشور نیز آسیبی جدی وارد می کند از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص فعالیتهای اقتصادی غیر مجازی چون احتکار کالاهای اساسی و قاچاق سوخت و کالا با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهین شهر

کشف دو محموله قاچاق در اتوبوس و خودرو شخصی شاهین‌شهر

توقیف وانت نیسان با محموله قاچاق در اتوبان معلم شاهین شهر

توقیف اتوبوس مسافربری حامل کولرگازی و موتور خارجی قاچاق در شاهین شهر

کشف یکصد و هشتاد و هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *