اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

طرح واگذاری زمین به اصفهانی های با ۳ فرزند و بیشتر

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان جزئیات طرح واگذاری زمین به اصفهانی‌ها را در راستای قانون حمایت از خانواده را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، محمد کیانی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران پیرامون شرایط اختصاص زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بالاتر در استان اظهار داشت: بر اساس ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مواردی که برای واجدین شرایط دریافت زمین ذکر شده این است که فرزند سوم و بالاتر بعد از تاریخ ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ متولد شده باشد و متقاضیان سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.

وی افزود: متقاضیان اصفهانی دریافت زمین باید با مراجعه به سایت طرح‌های حمایتی مسکن نسبت به ثبت نام اقدام و پس از ورود به سامانه نسبت به متن نوع سرپرستی، باید گزینه مربوطه را پر کنند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان درخصوص نحوه و زمان پرداخت زمین اهدایی تصریح کرد: در قانون بهای این ۲۰۰ متر زمین پیش‌بینی شده است؛ پرداخت وجه زمین از زمان واگذاری شامل ۲ سال تنفس خواهد بود و پس از این مدت، باید بهای تمام شده زمین طی ۸ سال و به صورت اقساط پرداخت شود.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از دریافت زمین، باید در مدت شش ماه نسبت به دریافت پروانه ساخت اقدام کند و برای ساخت و ساز ۲ سال فرصت دارد و پس از ارائه پایان کار و تسویه حساب پرداخت آخرین قسط، سند مالکیت به نام مالک خواهد شد.

کیانی در پایان گفت: زمانی که متقاضیان ثبت نام کردند، واجد شرایط بودن آنها از طریق وزارتخانه بررسی شده و در صورت اینکه واجد شرایط باشند، از طریق پیامک به آنها اطلاع داده خواهد شد. همچنین کسانی که پس از ثبت نام، اعتراضی داشته باشند می‌توانند به سایت saman.ir مراجعه کنند.

نوید توسعه سریع خدمات شهری در مسکن مهر شاهین شهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن

مزایده فروش ۲۲ قطعه زمین مسکونی در شهرک نیایش شاهین شهر

امکان انتخاب شاهین شهر برای متقاضیان مسکن ملی و ساکنان شهر اصفهان ؟؟؟

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان | پایگاه خبری شاهین شهری

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه :
توجه به نهاد مقدس خانواده و ازدواج آسان از مسائل مهم جامعه است

ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور روسای ادارات عضو ستاد، با موضوع بررسی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تبیین نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب ، روز پنجشنبه ۱۹ اسفند در محل فرمانداری برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *