اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نقشه فرهنگی اجتماعی شاهین شهر اصفهان تدوین می‌شود.

شهردار شاهین شهر از آغاز به کار تدوین نقشه فرهنگی اجتماعی محلات شاهین شهر اصفهان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، سعید ابریشمی راد در آیین آغاز به کار تدوین نقشه فرهنگی اجتماعی محلات شاهین شهر که با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ، مدیران دستگاه های اجرایی، اساتید دانشگاه ها و معاونان و رؤسای سازمان‌ها و مدیران نواحی ۶ گانه شهرداری در تالار شیخ بهایی برگزار شد، با تاکید بر لزوم تدوین این نقشه برای ایجاد همگرایی و هم افزایی منسجم و هدفمند در حوزه فرهنگ، اظهار کرد: مباحث فرهنگی ریشه در آداب، رسوم، عقاید و باورهای بشر دارد، در همین راستا فعالیت موثر و بهینه در حوزه فرهنگ باید بر اساس شناسایی نیازها ضرورت ها و خواسته های عمومی جامعه باشد.

آغاز به کار تدوین نقشه فرهنگی اجتماعی محلات شاهین شهر | پایگاه خبری شاهین شهری

وی با بیان اینکه فرهنگ همان بروز رفتار اجتماعی است، افزود: ارتقا فرهنگی در گرو بهبود رفتار اجتماعی و اخلاق عمومی است، بر همین اساس در تدوین نقشه فرهنگی اجتماعی محلات شاهین شهر، شناسایی و ریشه یابی مسائل و مشکلات و نیز ارائه راهکارهای علمی و عملی برای عبور از آن ها حائز اهمیت است.

شهردار شاهین شهر با اشاره به ظرفیت اجتماعی متفاوت شاهین شهر با دیگر شهرها، ادامه داد: مرکز پژوهش ها و مطالعات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی یکی از گذرگاه های اساسی برای ریشه یابی آسیب های اجتماعی و ارائه راه حل های متناسب آن هاست، زیرا این مرکز می تواند با تدبیر و همکاری، استفاده بهینه و متناسب از منابع اندک را برای تحقق اهداف متعالی میسر سازد.

ابریشمی راد با بیان اینکه تدوین نقشه فرهنگی اجتماعی محلات شاهین شهر یک کار پژوهشی اجتماعی در مقیاس ۱۵ محله و ۶ ناحیه شهری است، تصریح کرد: در این پژوهش فرهنگی اجتماعی به مواردی نظیر تعریف و تدوین الگوهای تحقق پذیر و مناسب برای شهر، ترسیم نقشه فرهنگی اجتماعی ورزشی و تفریحی محلات شاهین شهر، تدوین نقشه هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی محلات، ارائه مکانیسم ترویج و اشاعه هنجارها، تنظیم پیشنهاد ساختار مناسب برای تغییر هنجارها و ارائه راهکار متناسب برای تثبیت هنجارهای پیشنهادی و … توجه می‌شود.

آغاز به کار تدوین نقشه فرهنگی اجتماعی محلات شاهین شهر | پایگاه خبری شاهین شهری

انتخابات شهربانوان محله گلدیس شاهین شهر اصفهان برگزار گردید

بانوان محلات شاهین شهر، شهردار محله‌ها می‌شوند

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *