اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه ، صدرنشین حوزه امر به معروف و نهی از منکر

شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در میان مراکز مشابه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر  رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه، در نشست تخصصی آموزشی مسئولین امر به معروف و نهی از منکر مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که با حضور آقای دکتر شیرانی | ریاست این دانشگاه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برگزار گردید ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در میان مراکز مشابه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، رتبه برتر را کسب کرد.

در این مراسم همچنین از زحمات دکتر علی پارسا | مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر آقای دکتر پارسا تقدیر گردید.

جالب است! ، بخوانید:

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین شهر و میمه

امر به معروف و نهی از منکر را اول بایست از خودمان شروع کنیم

طرح واگذاری زمین به اصفهانی های با ۳ فرزند و بیشتر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *