اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

باند سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو و اماکن خصوصی با ۵۱ فقره سرقت در شاهین شهر اصفهان منهدم شد

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از انهدام باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند، ۴ نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت که در محلات مختلف شاهین شهر و شهرهای گز و گرگاب اقدام به سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو می نمودند را شناسایی کنند‌.
وی افزود این سارقان منزلی مسکونی را در یکی از محلات شهر گرگاب پاتوق خود قرار داده و موتورسیکلت های مسروقه را در محل اوراق و قطعات آنها را به فروش می رساند، که طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف قطعات اوراق شده بیش از ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه اموال مسروقه دیگر در بازرسی از پاتوق سارقان بیان داشت متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند ، پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی، به ۵۱ فقره سرقت موتور سیکلت، قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان اموال مسروقه به آنها تحویل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروها و موتورسیکلت‌ها ی پارک شده در فرعی ها و مناطق مسکونی سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستگیری سارقی که با ماشین قرضی دزدی می کرد! -

سارقی که با ماشین قرضی از یک خانم دزدی می کرد! دستگیر شد

◾ سارقی که با خودروی قرضی از یک خانم اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شاهین شهر می‌نمود، به دست پلیس شاهین شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. ◾ سرهنگ کیان مهر - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار داشت : فرد سارق 40 ساله ای که پس از آشنایی با زن جوان خودروی (ام وی ام) MVM وی را قرض و اقدام به سرقت اموال داخل خودروها می‌نمود، با درایت پلیس آگاهی شاهین شهر ، دستگیر و پس از اعتراف به چند فقره سرقت ، تحویل مراجع قضایی گردید. ◾ وی در پایان از شهروندان خواست: در هنگام ترک خودرو از قرار دادن اموال با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس با شماره ۱۱۰ ، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *