اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

باند سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو و اماکن خصوصی با ۵۱ فقره سرقت در شاهین شهر اصفهان منهدم شد

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از انهدام باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند، ۴ نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت که در محلات مختلف شاهین شهر و شهرهای گز و گرگاب اقدام به سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو می نمودند را شناسایی کنند‌.
وی افزود این سارقان منزلی مسکونی را در یکی از محلات شهر گرگاب پاتوق خود قرار داده و موتورسیکلت های مسروقه را در محل اوراق و قطعات آنها را به فروش می رساند، که طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف قطعات اوراق شده بیش از ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه اموال مسروقه دیگر در بازرسی از پاتوق سارقان بیان داشت متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند ، پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی، به ۵۱ فقره سرقت موتور سیکلت، قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان اموال مسروقه به آنها تحویل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروها و موتورسیکلت‌ها ی پارک شده در فرعی ها و مناطق مسکونی سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *