اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شاهین شهر :

حداکثر سلامت ، امنیت و آرامش داوطلبین در حوزه های آزمون کنکور شهرستان شاهین شهر تامین شود

فرماندار شهرستان شاهین شهر طی بازدید از حوزه های برگزاری آزمون کنکور ۱۴۰۲ در شهرستان شاهین شهر، خواستار تامین حداکثری سلامت، امنیت و آرامش در برگزاری این آزمون سرنوشت ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه، به منظور اطلاع از آخرین اقدامات صورت گرفته و ارزیابی آمادگی شهرستان برای برگزاری کنکور از حوزه های امتحانی شهرستان بازدید نمود.

فرماندار شهرستان در این بازدید با تقدیر از همه عوامل اجرایی و حفاظتی برای تأمین سلامت و امنیت در روند برگزاری آزمون سراسری،خواستار پیش بینی و اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین گرمایش و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی شد.

سید محمدرضا کاظمی طبا در این بازدید بر بکارگیری همه تمهیدات لازم بمنظور ایجاد آرامش داوطلبین و خانواده‌های آنها در این رویداد سرنوشت‌ساز و همچنین سلامت روند برگزاری آزمون تاکید نمود.

حداکثر سلامت ، امنیت و آرامش داوطلبین در حوزه های آزمون کنکور شهرستان شاهین شهر تامین شودلازم به ذکر است تعداد ۲۳۸۴ داوطلب آزمون کنکور سراسری، همزمان با سراسر کشور در شهرستان شاهین شهر و میمه در ۳ گروه اصلی ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و ۲ گروه فرعی هنر و زبان خارجی از روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه تا عصر جمعه ۳۰ دی ماه در ۵ حوزه و در۲ نوبت صبح و عصر شرکت خواهند نمود.

 

محمد جواد مهدیان جوان شاهین شهری رتبه ۳ کنکور ۱۴۰۰ علوم انسانی شد

درخشش دانشگاه پیام نور شاهین شهر در بزرگترین رویداد علمی کشور طی برگزاری کنکور سراسری ۱۳۹۹

تقدیر از رتبه برتر کنکور ۱۴۰۰ در پنجمین جلسه شورای شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *