اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارق شاهین شهری دوچرخه ها را در شهرستان مجاور به فروش می رساند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه و موتورسیکلت از محله خانه کارگر و سایر محلات شاهین شهر با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شاهین شهر به ویژه در محله خانه کارگر ، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه های سرقت توانستند عاملین سرقت ها را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه و موتورسیکلت از محله خانه کارگر و سایر محلات شاهین شهر با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر بیان داشت:در بررسی صورت گرفته مشخص شد این سارق موتورسیکلت و دوچرخه های مسروقه را در یکی از شهرستان‌های مجاور میفروخته است.

سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۵ فقره سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در محله خانه کارگر و دیگر محلات شاهین شهر اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد:پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

جالب است ! ببینید:

دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در شاهین شهر ، ۵ مال خر را به چنگ قانون انداخت

تجمع شاهین شهری ها با دوچرخه هایشان در روز هوای پاک

دستگیری سارق ۲۷ منزل شاهین شهر

باند سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو و اماکن خصوصی با ۵۱ فقره سرقت در شاهین شهر اصفهان منهدم شد

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *