اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فراخوان هشتمین جایزه فیروزه منتشر شد

هشتمین فراخوان جایزه فیروزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور منتشر شد.

هشتمین فراخوان جایزه فیروزه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری جایزه فیروزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور در ۳۲ استان کشور برگزار خواهد شد.

تولیدکنندگان، کارآفرینان و هنرمندان تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند، آثار خود را به صورت گروهی یا انفرادی در بخش‌های هدایای فرهنگی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و عروسک را به داوری بگذارند.

جشنواره جایزه فیروزه شامل بخش‌های: 🟠 ایده‌های نوآورانه 🟠 کسب و کارهای نوپا و 🟠 کسب و کارهای تجاری شده و با موضوعات: 🔵 هدایای فرهنگی 🔵 نوشت افزار 🔵 اسباب بازی 🔵 عروسک برگزار خواهد شد

✏️ثبت نام مجازی در: platzaar.ir

هشتمین فراخوان جایزه فیروزه

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه | پیشگامان راه آزادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش  پایگاه خبری شاهین شهری ؛  روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ؛ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین « پیشگامان راه آزادی » با حضور سرکار خانم دکتر کریمی | معاون بهزیستی استان اصفهان ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار  و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان ؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. 🔶 لازم به ذکر است که: مرکز درمان و بازتوانی معتادین پیشگامان راه آزادی، مرکز اقامتی بهبود معتادین است که با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیردولتی ( برادران آزادی ) و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با ظرفیت ۶۰ نفر و با مساحت ۱۹۰۰ متر زيربنا و ۸۰۰ متر ساخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *