اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

فراخوان هشتمین جایزه فیروزه منتشر شد

هشتمین فراخوان جایزه فیروزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور منتشر شد.

هشتمین فراخوان جایزه فیروزه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری جایزه فیروزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور در ۳۲ استان کشور برگزار خواهد شد.

تولیدکنندگان، کارآفرینان و هنرمندان تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند، آثار خود را به صورت گروهی یا انفرادی در بخش‌های هدایای فرهنگی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و عروسک را به داوری بگذارند.

جشنواره جایزه فیروزه شامل بخش‌های: 🟠 ایده‌های نوآورانه 🟠 کسب و کارهای نوپا و 🟠 کسب و کارهای تجاری شده و با موضوعات: 🔵 هدایای فرهنگی 🔵 نوشت افزار 🔵 اسباب بازی 🔵 عروسک برگزار خواهد شد

✏️ثبت نام مجازی در: platzaar.ir

هشتمین فراخوان جایزه فیروزه

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

باند ۵ نفره سارقان مسلح شاهین شهر دستگیر شدند

◼ با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر 5 نفر اعضای یک باند سرقت مسلحانه که علاوه بر ارتکاب دو فقره سرقت در شاهین شهر با حضور در شهرهای مختلف کشور اقدام به زوررگیری و سرقت های مسلحانه می کردند ، به همراه یک قبضه کلت کمری در استان های شمالی کشور به دام افتادند. ◼ این سارقان فروردین ماه امسال در شاهین شهر یک خودروی سواری و یک گیم نت را با تهدید سلاح مورد سرقت و زورگیری قرار داده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *