اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

زن مشکوک مسافر پرواز اصفهان به تهران بازداشت شد | وی روزانه ۵۰ میلیون ریال درآمد داشت

زن مشکوک مسافر هر روزه پرواز اصفهان به تهران دستگیر شد | وی روزانه ۵۰ میلیون ریال درآمد داشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری یک خانم مسافرِ که هر روز با هواپیما از اصفهان به تهران سفر می‌کرد و بر می‌گشت با مشکوک شدن و رصد و پیگیری پلیس بازداشت شد.

وی پس از دستگیری اطلاعات عجیبی را آشکار کرد.

زن مسافر هر روزه پرواز اصفهان به تهران دستگیر شد | وی با گدایی روزانه ۵۰ میلیون ریال درآمد داشتپلیس با دستگیری این زن پی برد که این شخص هر روز با پرواز مستقیم برای گدایی از اصفهان به تهران می‌رفته و پس از دستیابی به اهداف خود، دوباره به شهر خودش بر می‌گشته است.

بر اساس بررسی‌های پلیس این زن گدا روزانه ۵ میلیون تومان درآمد داشته است.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

2 توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر صنعتی در محلات خانه کارگر و شهرک میلاد شاهین شهر در عملیات ضربتی پلیس این شهر دستگیر شدند.

دستگیری ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر صنعتی در شاهین شهر

◾ سرهنگ هادی کیان مهر - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر صنعتی در محلات خانه کارگر و شهرک میلاد شاهین شهر در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد. ◾ وی افزود : با دستگیری مواد فروش پراید سوار به همراه پک های حاوی مواد مخدر صنعتی که در محدوده محله خانه کارگر شاهین شهر اقدام به توزیع مواد مخدر در بین جوانان می نمود و ضمن تحقیقات پلیس و هماهنگی با دادستان محترم ، فروشنده و توزیع کننده عمده این مواد در شهرک میلاد شاهین شهر نیز به همراه کشف مقادیری قابل توجهی مواد مخدر صنعتی در مخفیگاهش دستگیر شد. ◾ سرهنگ کیان مهر ضمن تاکید بر جدیت پلیس شهرستان در دستگیری فروشندگان مواد مخدر از شهروندان درخواست نمود: اخبار خود را در این خصوص با تماس با شماره های ۱۱۰ یا تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر ( به شماره ۴۵۲۵۰۰۹۰ ) در اختیار پلیس قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *