اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عامل خاموشی معابر شاهین شهر دستگیر شد

دستگیری سارق کابل‌های برق و عامل خاموشی معابر گلدیس شاهین شهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت کابل های برق چراغ های روشنایی، در معابر سطح شاهین شهر می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر اظهار داشت در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق معابر در سطح شاهین‌شهر خصوصاً در قسمت‌هایی از محله گلدیس که باعث خاموشی معابر و نارضایتی شهروندان شده بود دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران کلانتری ۱۵ گلدیس با اشراف اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ‌های موجود عامل این سرقت‌ها را شناسایی و او را در یکی از خیابان های محله مذکور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارق مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق مسروقه کشف شد.

عامل خاموشی معابر شاهین شهر دستگیر شد

سرهنگ ثابت راسخ افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به چهار فقره سرقت کابل برق از جمله سرقت کابلهای برق روشنایی ورودی گلدیس از سمت آزادراه، بلوار پرستار و فاز یک گلدیس اقرار کرد.

وی با بیان اینکه سرقت کابل های برق و مخابرات خسارات فراوانی را به زیرساخت‌ها و اموال عمومی وارد میکند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

جالب است! ببینید:

عامل خاموشی پارک های شاهین شهر دستگیر شد

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *