اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

فرماندار شاهین شهر و میمه

مدیریت شهرستان شاهین شهر و میمه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش میمه : مدیریت شهرستان از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از میمه ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در سومین جلسه شورای آموزش پرورش بخش میمه گفت بخش اعظمی از توسعه کشور و دستیابی به پیشرفت در حوزه های مختلف، مرهون و نتیجه‌ی زحمات بی دریغ معلمان عزیز در تربیت ، پرورش و علم آموزی به فرزندان این آب و خاک است که منجر به کشف استعدادهای برتر و نخبه شده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های جامعه فرهنگیان با تاکید بر لزوم امید آفرینی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه، خواستار اجرای رویکرد علم آموزی توامان با کار و فعالیت و همچنین تبیین این مهم در بین دانش آموزان شد.

کاظمی طبا بر استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای تاکید نموده و افزود: مدیریت شهرستان از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

محمدرضا ابراهیمی | مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز با تقدیر از فرماندار شهرستان به جهت حضور و پیگیری مسائل و موضوعات آموزشی و فرهنگی منطقه، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات و نیازمندیهای حوزه‌ی آموزش و پرورش و تصمیم گیری براساس ضوابط موجود و استفاده از نظرات فعالان اجتماعی فرهنگی منطقه بیان نمود.

در ادامه این جلسه درباره ی موضوع نوسازی و تعیین وضعیت ۷ مدارس بخش میمه با قدمت بالا و تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی و آموزشی بحث و تبادل نظر و همچنین در خصوص فعالیت سرویس مدارس، فضای آموزشی مازاد ، ایجادچمن مصنوعی در بخش میمه تصمیم گیری شد.

مدیریت شهرستان شاهین شهر و میمه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

جالب است! ببینید:

آیین تجلیل از مقام معلمان در شاهین شهر برگزار شد

همسان سازی محتوی آموزشی زبان خارجه در مجموعه‌های فرهنگی شاهین شهر اصفهان

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

◾ کمانداران شاهین شهری مقام سوم اولین دوره مسابقات قهرمانی استانی تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر در استان اصفهان را از آن خود کردند. ◾ در این دوره از مسابقات، رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه سبک سنتی، ریکرو و کامپوند مردان و زنان با هم به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات، پانته‌آ زمانی، مقام سوم کامپوند بزرگسالان بانوان و فاطمه خسروی مقام سوم کمان سنتی بزرگسالان و بهداد احمدی و مانیا اسدی نیز در رده سنی نونهالان توانستند رتبه چهارم این مسابقات را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *