اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارق مامور نمای شاهین شهر در اصفهان دستگیر شد

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری فردی که در پوشش مامور اقدام به سرقت در شاهین شهر کرده بود، خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر میمه، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، سارقی که تحت پوشش مأمور اقدام به سرقت زیورآلات یکی از شهروندان نموده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سارق مامور نما شاهین شهر در دام پلیس افتاد

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت : مدتی قبل فردی سارق با معرفی دروغین خود به عنوان مأمور پلیس، وارد منزل یک شهروند شده بود و با ادعای داشتن دستور جلب وی ، دست‌های صاحب خانه را بسته و پس از سرقت زیورآلات موجود در منزل متواری شده بود.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مامور شناسایی و دستگیری سارق شدند.

و در نهایت پس از چند هفته تلاش شبانه‌روزی موفق شدند متهم را شناسایی و با مشخص شدن مخفیگاه وی در یکی از محلات شهر اصفهان، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تاکید کرد: ماموران انتظامی برای انجام ماموریت هایی که در ارتباط با بازرسی منازل و ورود به حریم شهروندان است موظف به ارائه کارت شناسایی، حکم مأموریت و دستور قضایی معتبر هستند و صرف اینکه فردی خود را مامور انتظامی معرفی و یا دارای لباس و تجهیزات پلیسی مثل بیسیم و دستبند باشند، مستند بر مامور بودن وی نیست.

فرمانده انتظامی شاهین شهر به شهروندان توصیه کرد : در صورت برخورد با افرادی که خود را مامور پلیس یا مامور ادارات مختلف معرفی و از شما خواسته‌ای دارند، قبل از انجام درخواست‌های، حتماً از وی کارت شناسایی، حکم قضایی و یا حکم مأموریت مطالبه و در صورت مقاومت این افراد، سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *