اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف سلاح کلت کمری با ۳۳ فشنگ در طرح ذوالفقار ۵ شهرستان شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۵ در شاهین شهر و گرگاب و کشف سلاح کمری و دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر، خرده‌فروش و سارق در این طرح خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از جمع آوری و دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر خرده فروش و سارق و همچنین کشف یک قبضه کلت کمری در اجرای مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار در شهرهای شاهین شهر و گرگاب خبر داد.

طرح ذوالفقار ۵ شاهین شهر و گرگاب جمع آوری اراذل و اوباش و مواد فروش

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر بیان داشت مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک‌ها،جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در پارک ها، بوستان ها و نقاط آلوده سطح شاهین شهر و همچنین محلات جرم خیز شهر گرگاب اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد: کشف یک قبضه کلت کمری با ۳۳ عدد فشنگ جنگی مربوطه، دستگیری ۲ سارق و چهار مواد فروش و کشف مقادیری انواع مواد افیونی و جمع آوری ۲۸ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج این طرح بود.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری - شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت و  شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در محله خانه کارگر شاهین شهر، با درایت پلیس و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی، یک زن سارق سابقه دار در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد.

زن سارق با ابزار مخصوص اموال داخل خودروی شاهین شهری ها را سرقت می‌کرد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری - شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در اطراف اماکن تفریحی و ورزشی در محله خانه کارگر شاهین شهر، با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و درایت و هوشیاری پلیس و بخصوص ماموران کلانتری 12 شاهین شهر و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی در منطقه ، یک زن سارق سابقه دار ، در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف سارق به چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، از شهروندان خواست هنگام ترک وسایل نقلیه خود از قرار دادن اموال و اشیاء با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *