اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

کشف سلاح کلت کمری با ۳۳ فشنگ در طرح ذوالفقار ۵ شهرستان شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۵ در شاهین شهر و گرگاب و کشف سلاح کمری و دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر، خرده‌فروش و سارق در این طرح خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از جمع آوری و دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر خرده فروش و سارق و همچنین کشف یک قبضه کلت کمری در اجرای مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار در شهرهای شاهین شهر و گرگاب خبر داد.

طرح ذوالفقار ۵ شاهین شهر و گرگاب جمع آوری اراذل و اوباش و مواد فروش

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر بیان داشت مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک‌ها،جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در پارک ها، بوستان ها و نقاط آلوده سطح شاهین شهر و همچنین محلات جرم خیز شهر گرگاب اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد: کشف یک قبضه کلت کمری با ۳۳ عدد فشنگ جنگی مربوطه، دستگیری ۲ سارق و چهار مواد فروش و کشف مقادیری انواع مواد افیونی و جمع آوری ۲۸ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج این طرح بود.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

حکم اعدام توماج صالحی لغو شد / نقض رای اعدام توماج صالحی توسط دیوان عالی کشور

نقض رای اعدام توماج صالحی توسط دیوان عالی کشور

وکیل خواننده شاهین شهری خبر داد:
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA ) ، به نقل از ایلنا : مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی - خواننده رپر شاهین شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ، درباره آخرین وضعیت حکم اعدام موکل خود گفت: دیوان عالی کشور رای اعدام توماج صالحی را نقض و پرونده را جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *