اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری آزمون میان دوره ای ۶ رشته خوشنویسی در شاهین شهر

آزمون میان دوره ای خوشنویسی همزمان با سراسر کشور با حضور  ۴۳ داوطلب از ۵ تا ۷  بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل فرهنگسرای خانواده شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه آزمون میان دوره ای خوشنویسی همزمان با سراسر کشور با حضور  ۴۳ داوطلب در محل فرهنگسرای خانواده شاهین شهر برگزار شد.

فرامرز رادمنش | ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، با حضور خود در محل آزمون از اقدامات و تلاش های اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان در راستای برگزاری این آزمون قدردانی کرد و گفت : دیدن خط زیبا موجب طراوت روح و دارای آثار و برکات زیادی است که سرآمد آنها معرفت است .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عباس رمضانی | ریاست سابق انجمن خوشنویسان شهرستان شاهین شهر و میمه از تلاش اعضای هیئت مدیره انجمن خوشنویسان در راستای تربیت هنرآموزان و معرفی استعدادهای برتر خوشنویسی شهرستان تقدیر و تشکر کرد .

پویان مکوندی نیز نیز ضمن قدردانی از حمایت های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در خصوص برگزاری این آزمون گفت : این آزمون با حضور ۴۳ داوطلب از روزچهارشنبه ۵ بهمن آغاز و تا ساعت ۱۸ روز جمعه ۷ بهمن ادامه دارد.

 شاسان ذکر است ، جزئیات برگزاری این آزمون خوشنویسی میان دوره ای را به شرح زیر می باشد:

بعداز ظهر چهارشنبه ۵ بهمن ماه تعداد ۱۲ داوطلب (تعداد ۵ داوطلب آقا و تعداد ۷ داوطلب خانم) در رشته تحریری شرکت کردند.

صبح پنجشنبه ۶ بهمن تعداد ۱۲ داوطلب (تعداد ۵ داوطلب آقا و تعداد ۷ داوطلب خانم) در سطح مقدماتی، متوسط و خوش شرکت کردند.

بعداز ظهر پنجشنبه ۶ بهمن تعداد ۲ داوطلب (تعداد ۱ داوطلب آقا و تعداد ۱ داوطلب خانم) در سطح عالی و ممتاز کتابت شرکت کردند.

صبح جمعه ۷ بهمن تعداد ۶ داوطلب (تعداد ۴ داوطلب آقا و تعداد ۲ داوطلب خانم) در سطح عالی و ممتاز رشته نستعلیق شرکت کردند.

بعداز ظهر جمعه ۷ بهمن تعداد ۱۱ داوطلب (تعداد ۹ داوطلب آقا و تعداد ۲ داوطلب خانم) در سطح عالی و ممتاز به عنوان خط دوم در رشته نسخ و ثلث شرکت کردند.

آزمون میان دوره ای خوشنویسی همزمان با سراسر کشور با حضور  43 داوطلب از 5 تا 7  بهمن ماه 1401 در محل فرهنگسرای خانواده شاهین شهر برگزار شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *